آیا مدارس زنجان فردا تعطیل است یا نه بهمن ۱۴۰۲

0

آیا فردا مدارس زنجان تعطیل است یا خیر بهمن ۱۴۰۲

آیا مدارس زنجان فردا تعطیل است یا نه

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس زنجان شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ؛ با توجه به برودت هوا، فعالیت شیفت صبح تمام مدارس ابتدایی و کودکستان های اول و دوم استان زنجان به جز مدارس ابتدایی شهرستان طارم، فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲، لغو و به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان اعلام کرد: همچنین مدارس شیفت صبح شهرستان‌ های ایجرود و ماهنشان در هر سه مقطع فردا به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

فعالیت حضوری مدارس متوسطه اول بخش مرکزی خدابنده نیز لغو و به صورت مجازی و در بستر شاد پیگیری خواهد شد.

مدارس زنجان فردا تعطیل است یا نه تعطیلی مدارس فردا تعطیلی زنجان اخبار زنجان آیا فردا مدارس تعطیل است

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هم اکنون بارش برف در بیشتر مسیرهای ارتباطی استان به ویژه مناطق کوهستانی و مه و کولاک در گردنه‌ها در جریان است.

محمد محمدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون در مسیرهای زنجان -دندی-تخت سلیمان، زنجان-طارم، زنجان-تهم- چورزق و ابهر- خدابنده بارش برف همراه با مه گزارش شده است.

وی گفت: همراه داشتن تجهیزات زمستانی و بستن زنجیر چرخ برای کسانی که در این محورها تردد می‌کنند الزامی است.

محمدی افزود: بارش برف آزادراه و جاده ترانزیت زنجان -قزوین، زنجان- بیجار و سلطانیه – خدابنده – همدان را فرا گرفته است و رانندگان باید با دقت و حوصله رانندگی کنند.

از سفرهای غیرضروری به مناطق و راه‌های کوهستانی استان زنجان تا پایان بارش‌ها و مساعد شدن هوا خودداری کنید و در صورت ضرورت سفر، ضمن رعایت نکات ایمنی، البسه گرم و جیره غذایی همراه خود داشته باشید و از سلامت فنی خودرو و بخاری آن پیش از سفر اطمینان حاصل کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ