قسمت های سانسور شده کتاب هر دو در نهایت میمیرند

0

قسمت های سانسور شده کتاب هر دو در نهایت میمیرند را در سایت ساتین مشاهده کنید.

کتاب هر دو در نهایت میمیرند بدون سانسور

کتاب هر دو در نهایت میمیرند از اون دسته کتابایی بود که بعد از تمام کردنش، یه تجربه ی جدید و ارزشمند بهت هدیه میده. شما نه تنها این کتاب رو میخونید بلکه زندگی میکنیدش. به شخصه خودم خیلی به این موضوع فکر کردم. اگر فقط یک روز به پایان عمرم مانده بود، چه کارهایی میکردم؟ البته به نتیجه ای نرسیدم… به نظرم بیشتر شبیه متیو میشدم؛ اما فکرنمیکنم به یکی مثل روفوس نیاز میداشتم که بیاد دریچه ی دنیای بیرون رو به روم باز کنه. جنبه مثبت کتاب دقیقا همینه. آدم ناخوداگاه، به این سمت کشیده میشه که خودش رو جای کرکترها بزاره. چون ۲۴ ساعت باقی مانده از عمرت و تصمیم گیری در مورد کارایی که باید قبل از مرگ انجام بدی، ماجرایی نیست که هر روز باهاش سروکار داشته باشیم و تجربش کنیم. در اکثر اوقات حتی یه بارم این فرصت پیش نمیاد. چون مرگ هیچ وقت خبر نمیده… اینجوری خواننده گاهی با کرکترها هم زاد پنداری میکنه یا روشی متفاوت از روش کرکترها، در پیش میگیره. اما تمام برداشتم از کتاب این بود: انسان نه تنها روز آخر زندگیش بلکه تمام عمرش رو باید شجاعانه زندگی کنه تا حسرت های زندگیش رو به حداقل برسونه. شاید داستان پردازی زیاد پرکشش نبود اما ایده و داستانی گیرا و قشنگ داشت. برای کسانی که دنبال کتابی هستن که ازش تاثیر بپذیرن میتونه جذاب باشه.

معرفی کتاب کتاب هر دو در نهایت میمیرند بهترین کتاب های دنیا بهترین سایت خرید کتاب

پی نوشت:

۱_ این کتاب که از نشر نون منتشر شده سانسور شده. اگر بخوام بی پرده بگم رابطه ی متیو و روفوس در انتها به یک رابطه ی عاشقانه تبدیل میشه که البته این در روند داستان تأثیر خاصی نداشت.

۲_ یه مسئله ای ذهنم رو مشغول کرده. همونطور که از اسم کتاب معلومه، هر دو در نهایت میمیرند. پس چطور داستان تا لحظه ی اخر زندگیشون از زبان خودشون یا همون اول شخص بیان شده؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ