رمز عبور برای کارت ورود به جلسه کنکور

0

رمز عبور کارت ورود به جلسه کنکور چیه

رمز عبور دریافت کارت ورود به جلسه کنکور چیست

رمز عبور شما برای کارت ورود به جلسه کنکور باید شامل اعداد، حروف بزرگ، حروف کوچک و کاراکتر ویژه باشد و فارسی نباشد. همچنین رمز عبور باید ۸ کاراکتر باشد و کمتر از آن را سامانه قبول نمی کند.

کارت‌های شرکت در آزمون همه داوطلبان به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون از امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سامانه جامع آزمون سراسری (مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) برای مشاهده و پرینت فعال شده است.

داوطلبان تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی / شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند (یک گروه آزمایشی اصلی «علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی» به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی) دارای ۲ کارت هستند.

داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است. درصورت مشاهده نقص احتمالی در کارت شرکت در آزمون، باید مطابق بند «پ» این اطلاعیه به واحدهای رفع‌نقص کارت اعلام شده در سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

یادآوری مهم: با توجه به اینکه روش ورود به سامانه جامع آزمون سراسری و کارپوشه داوطلبان از طریق وارد کردن کدملی / شناسه یکتا و رمز عبور و سپس دریافت کد تأیید ارسالی توسط سامانه به شماره تلفن همراه اعلام شده در زمان ثبت نام است، ضرورت دارد در زمان ورود به سامانه جامع، شماره تلفن همراه اعلام شده زمان ایجاد حساب کاربری در دسترس باشد.

محل رفع‌نقص کارت شرکت در آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی‌، علوم انسانی‌، علوم تجربی‌، هنر و زبان‌های خارجی بر مبنای شهرستان انتخابی‌ آنان‌ که‌ در تقاضانامه‌ ثبت نام‌، مشخص‌کرده‌اند در سایت سازمان سنجش اعلام شده است.

تذکر مهم: در این آزمون تغییر گروه آزمایشی، ثبت نام جدید و تغییر حوزه امتحانی به هیچ‌وجه امکان‌پذیر نیست. لذا از مراجعه به واحدهای رفع‌نقص کارت، برای این موارد جداً خودداری شود.

کارت ورود به جلسه کنکور اخبار کنکور سراسری

نمونه رمز عبور برای کارت ورود به جلسه کنکور

هر داوطلبی می بایست در فرم های عضویتی که مربوط به سیستم ثبت نام هستند رمز عبور خود را تعیین نموده و آن را به عنوان یک رمز محرمانه تنها نزد خود داشته باشد. هرگونه اقدام های مربوط به ثبت نام از خود پروسه ثبت نام گرفته تا ادیت کردن اطلاعات و … همگی به کمک همین رمز عبور انجام خواهند شد. پس بدیهی است که داشتن این رمز یک امر مهم و ضروری است.

نمونه رمز عبور : Ab131346#

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ