اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

1

اعتراض به نتایج آزمون آموزگاری ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳

آیا اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش تاثیری دارد

من امسال تو آزمون شرکت کردم الان فقط۱۰٪کم دارم به نظرتون اعتراض بدم نتیجه میگیرم؟

کسی تجربه داشته دراینمورد که نتیجه گرفته باشه

آره من اعتراض دادم ولی بی نتیجه است.اگه اون ده درصد هم بهت بدن فقط کارنامه ات سبز میشه.ولی چون امتیاز کتبیت پایینه احتمال اینکه قبول بشی کمه چون سه برابر ظرفیت دعوت شدن به مصاحبه

منم میخوام اعتراض کنم چطوری و از کجا؟ رشته ام حسابداری ماشین حساب جرم محسوب میشد۶۵سوال تو ۸۰دقیقه واقعا اینا عقل دارن واسه دستور عمل دادنشون یعنی من آمار و مالی اصلا به سوالاش نرسیدم.

اعتراض به نتایج آزمون استخدامی استخدام آموزگار ابتدایی آزمون استخدام آموزش و پرورش

سایت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

لینک ثبت اعتراض به نتایج آزمون آموزکاری

https://request.sanjesh.org/noetrequest/login/Default.aspx

داوطلبانی که در ردیف قبولی نهایی آزمون دبیری و هنرآموزی قرار نگرفته‌اند و نسبت به عدم قبولی خود در آموزش و پرورش معترض هستند، بعد از ۲۴ ساعت از اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش آموزش کشور با مراجعه به سامانه ارزیابی تکمیلی به نشانی jazb.sru.ac.ir نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.

داوطلب برای ورود به سامانه باید کد ملی را به عنوان نام کاربری و شماره پرونده در آزمون را به عنوان رمز عبور درج کند تا وارد حساب کاربری خود شده و امکان ثبت اعتراض را داشته باشد.

مدت زمان ثبت اعتراض در سامانه پنج روز خواهد بود. بدیهی است بعد از اتمام مهلت تعیین شده اقدامی برای پذیرش درخواست صورت نمی گیرد.

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: داوطلبان معترض از مراجعه و پیگیری حضوری به اداره‌های کل آموزش و پرورش استان، هسته‌های گزینش استان یا ستاد وزارت آموزش و پرورش خودداری کنند. رسیدگی به اعتراضات در آموزش و پرورش فقط از طریق درگاه اطلاع‌رسانی رسیدگی به اعتراضات انجام می‌شود. پاسخگویی به نتیجه اعتراض داوطلبان نیز حداکثر تا ۴۵ روز پس اتمام مهلت ثبت اعتراض، از همین درگاه خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. بهار می گوید

    به نظر من اعتراض فایده ای نداره خودتون رو خسته نکنید