حاشیه های بعد از پیروزی پرسپولیس در دربی / شعار حیاکن رها کن علیه قلعه نویی در استادیوم آزادی + عکس

0

امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال بالاخره با شعار حیاکن رهاکن هواداران این تیم مواجه شد.

عکس ورزشی جدید ساعت بازی دربی استقلال و پرسپولیس بیوگرافی رضا رجبی بازی استقلال و پرسپولیس کی است اخبار ورزشی
 سرمربی استقلال در پایان مسابقه از سوی یک جمع نزدیک به هزارنفری که به شکل نمایش استقلال اعتراض داشتند مورد حمله قرارگرفت. آنها برای اولین بار شعار معروف قلعه‌نویی حیاکن، استقلال را رهاکن را برای این مربی پرعنوان به زبان آوردند.

اکثریت هواداران استقلال ورزشگاه را ترک کرده اند.

دربی ۷۹ با پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال به پایان رسید.

 عکس ورزشی جدید ساعت بازی دربی استقلال و پرسپولیس بیوگرافی رضا رجبی بازی استقلال و پرسپولیس کی است اخبار ورزشی

حاشیه های این دیدار را در زیر بخوانید:

* پرسپولیسی ها در پی برد مقابل استقلال این پیروزی با ارزش را با هم جشن گرفتند. کادرفنی پرسپولیس، شادی زایدالوصفی در این صحنه داشت و بازیکنان نیز پیراهن های خود رابه هواداران دادند تا آنها را هم در این شادی شریک کنند.

* حنیف عمران‌زاده بعد از سوت پایان بازی به زمین افتاد و در حالتی شبیه به غش کردن، هم تیمی ها را نگران کرد. تا جایی که آرش برهانی بالای سر او رفت و از کادرپزشکی خواست به صحنه بیاید.

* حمید درخشان که لباس جدیدی را در این بازی به تن کرده بود، بعد از شادی مفصل در کنار زمین به سمت امیر قلعه‌نویی رفت و با او دست داد.

* هواداران پرسپولیس ورزشگاه را روی سر خود گرفته اند، این در حالی است که استقلالی ها ناراحت از بازی نه چندان درخشان تیمشان روی سکوها بهت زده نشسته اند.

* رضا رجبی یکی از همراهان امیر قلعه‌نویی و بازیکن سابق استقلال، موفق نشد به رختکن استقلال برود و ماموران از حضور او در کنار زمین ممانعت به عمل آوردند.

 

روز گذشته پرسپولیس با نتیجه دو بر یک استقلال را ده نفره شکست داد. سجاد شهباززاده برای استقلال و امید عالیشاه و محمد نوری برای پرسپولیس گل زدند.

در ادامه تصاویری از این دیدار را می بینید:

عکس ورزشی جدید ساعت بازی دربی استقلال و پرسپولیس بیوگرافی رضا رجبی بازی استقلال و پرسپولیس کی است اخبار ورزشی عکس ورزشی جدید ساعت بازی دربی استقلال و پرسپولیس بیوگرافی رضا رجبی بازی استقلال و پرسپولیس کی است اخبار ورزشی عکس ورزشی جدید ساعت بازی دربی استقلال و پرسپولیس بیوگرافی رضا رجبی بازی استقلال و پرسپولیس کی است اخبار ورزشی عکس ورزشی جدید ساعت بازی دربی استقلال و پرسپولیس بیوگرافی رضا رجبی بازی استقلال و پرسپولیس کی است اخبار ورزشی  عکس ورزشی جدید ساعت بازی دربی استقلال و پرسپولیس بیوگرافی رضا رجبی بازی استقلال و پرسپولیس کی است اخبار ورزشی عکس ورزشی جدید ساعت بازی دربی استقلال و پرسپولیس بیوگرافی رضا رجبی بازی استقلال و پرسپولیس کی است اخبار ورزشی عکس ورزشی جدید ساعت بازی دربی استقلال و پرسپولیس بیوگرافی رضا رجبی بازی استقلال و پرسپولیس کی است اخبار ورزشی عکس ورزشی جدید ساعت بازی دربی استقلال و پرسپولیس بیوگرافی رضا رجبی بازی استقلال و پرسپولیس کی است اخبار ورزشی عکس ورزشی جدید ساعت بازی دربی استقلال و پرسپولیس بیوگرافی رضا رجبی بازی استقلال و پرسپولیس کی است اخبار ورزشی عکس ورزشی جدید ساعت بازی دربی استقلال و پرسپولیس بیوگرافی رضا رجبی بازی استقلال و پرسپولیس کی است اخبار ورزشی عکس ورزشی جدید ساعت بازی دربی استقلال و پرسپولیس بیوگرافی رضا رجبی بازی استقلال و پرسپولیس کی است اخبار ورزشی عکس ورزشی جدید ساعت بازی دربی استقلال و پرسپولیس بیوگرافی رضا رجبی بازی استقلال و پرسپولیس کی است اخبار ورزشی عکس ورزشی جدید ساعت بازی دربی استقلال و پرسپولیس بیوگرافی رضا رجبی بازی استقلال و پرسپولیس کی است اخبار ورزشی  عکس ورزشی جدید ساعت بازی دربی استقلال و پرسپولیس بیوگرافی رضا رجبی بازی استقلال و پرسپولیس کی است اخبار ورزشی عکس ورزشی جدید ساعت بازی دربی استقلال و پرسپولیس بیوگرافی رضا رجبی بازی استقلال و پرسپولیس کی است اخبار ورزشی عکس ورزشی جدید ساعت بازی دربی استقلال و پرسپولیس بیوگرافی رضا رجبی بازی استقلال و پرسپولیس کی است اخبار ورزشی عکس ورزشی جدید ساعت بازی دربی استقلال و پرسپولیس بیوگرافی رضا رجبی بازی استقلال و پرسپولیس کی است اخبار ورزشی عکس ورزشی جدید ساعت بازی دربی استقلال و پرسپولیس بیوگرافی رضا رجبی بازی استقلال و پرسپولیس کی است اخبار ورزشی عکس ورزشی جدید ساعت بازی دربی استقلال و پرسپولیس بیوگرافی رضا رجبی بازی استقلال و پرسپولیس کی است اخبار ورزشی عکس ورزشی جدید ساعت بازی دربی استقلال و پرسپولیس بیوگرافی رضا رجبی بازی استقلال و پرسپولیس کی است اخبار ورزشی عکس ورزشی جدید ساعت بازی دربی استقلال و پرسپولیس بیوگرافی رضا رجبی بازی استقلال و پرسپولیس کی است اخبار ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ