آیت‌الله مصباح‌یزدی‌: ‌از جلیلی اصلح حمایت می‌کنیم

0

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله محمد‌تقی مصباح‌یزدی امشب بعد از دیدار سعید جلیلی کاندیدای جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: خدای متعال را شکر می‌کنیم که توفیقی عنایت فرموده که در سایه نظامی زندگی کنیم که با رهبری‌های امام خمینی(ره) و جانشین ایشان مقام معظم رهبری به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه گفتمان عمومی جامعه گفتمان انقلاب و احیای ارزش‌های اسلامی است بیان کرد: کسانی که شایسته تصدی پست‌های مهم کشور هستند زیاد بوده و هرکدام ویژگی‌هایی قابل تحسین دارند ولی وظیفه داریم که از میان آنها اصلح را بشناسیم.

 رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ادامه داد: در این راستا دوستان ما تلاش‌هایی کردند و بیشتر توجه ایشان به احیای ارزش‌های اسلامی بوده است، البته ممکن است افراد دیگر دارای معیارهای دیگر باشند ولی توجه دوستان ما بیشتر به مسئله احیای گفتمان انقلاب اسلامی معطوف بوده است.

وی بیان کرد: بعد از آقای باقری لنکرانی همه دوستان ما تشخیص دادند که اصلح آقای جلیلی است و امیدواریم که احیای ارزش‌های اسلامی به دست ایشان اتفاق بیفتد و ایشان بهترین یاور رهبری باشند.

آیت‌الله مصباح‌یزدی خاطرنشان کرد: ما در شعاع وجودی خود به نظام خدمت کرده و در این راستا به دولت گفتمان انقلاب اسلامی خدمت می‌کنیم، دولتی که در راس آن فردی باشد که دغدغه اسلام و گفتمان انقلاب را داشته باشد.

وی در پایان اظهار کرد: از افرادی مثل آقای جلیلی قدردانی و استفاده کرده و امیدواریم قدم‌های استواری در راه پیشرفت نظام بردارند.

گفتمان ا‌نقلاب اسلامی ‌مورد تاکید ‌رهبری را آیت‌الله مصباح‌یزدی تقویت ‌می‌کند

سعید جلیلی نیز پس از این دیدار اظهار کرد: برای من توفیق بسیار بزرگی بود که خدمت حضرت آیت‌الله مصباح یزدی که ستاره درخشان انقلاب بوده و وجودشان موجب خیر و برکت نظام اسلامی بوده است رسیدم و امیدواریم که سایه ایشان همیشه بر سر این کشور باشد.

وی تاکید کرد: ‌در راستای تقویت گفتمان ا‌نقلاب اسلامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است شخصیتی مثل آیت‌الله مصباح یزدی نور‌افشانی می‌کند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه انقلاب اسلامی و گفتمان برآمده از آن مبتنی بر اسلام ناب است بیان کرد: در روندی که انقلاب اسلامی در حال پیشرفت است روز به روز این گفتمان پربرکت‌تر شده و لازم است که این مسیر با شتاب بیشتری دنبال شود.

وی ادامه داد: آنچه که می‌تواند پیشرفت را برای ملت ایران به ارمغان بیاورد تکیه بر ارزش‌های انقلاب است و در این راستا باید از ظرفیت‌های حوزه در سایه ولایت فقیه استفاده کنیم و بر همین اساس خرسندم که خدمت آیت‌الله مصباح‌یزدی رسیدم.

جلیلی تاکید کرد: فارغ از نتیجه‌ای که در انتخابات حاصل می‌شود باید هرکدام به سهم خود گفتمان انقلاب اسلامی را دنبال کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ