تور گردشگری ویژه آشنایی دختران و پسران

0
رئیس سازمان میراث فرهنگی در کتابش با عنوان “گردشگری با علایق ویژه در ایران” تور مجردها را معرفی کرده با این توضیح که دختران و پسران و زنان و مردان مجرد با شرکت در این تور می توانند با یکدیگر برای انتخاب همسر آینده آشنا شوند.
به گزارش مهر، کتاب تعاریف، مفاهیم، جاذبه ها و مسیرهای گردشگری با علایق ویژه در ایران عنوان کتابی نوشته محمد شریف ملک زاده، رئیس فعلی سازمان میراث فرهنگی است که چاپ سوم آن که در اسفند ماه ۸۹ چاپ شده است.
وی در این کتاب برخی از تورهای گردشگری خاص را برای افرادی که قصدشان از ثبت نام، حضور در برنامه های تخصصی و استفاده از تورهای گردشی است، پیشنهاد کرده است. در این میان معرفی تورهای آشنایی دختران و پسران درحالی پیشنهاد شده است که این سازمان برگزاری تورهای مختلط با حضور جوانان دختر و پسر را به مقصد جاذبه های طبیعی با محدودیت اجرا می کند.
اما در کنار پیشنهاد ارائه تور مجردها، تورهای دیگری نیز معرفی شده است به عنوان مثال برگزاری تور همایشها و سخنرانی ها، یا بازدید رسانه ها و افراد از مراکز هسته ای ایران، تور اسکندر در ایران و هلی اسکی و اسکی اسکاندیناویایی، پیاده روی در شهرهای مختلف.
تور پیاده روی در شب هم پیشنهاد دیگر رئیس سازمان میراث فرهنگی است که برای رصد ستارگان و لمس پلی گون های نمکی در مناطق کویری ارائه شده است.
محمد شریف ملک زاده لمس پلی گون های نمکی تور مناطق کویری تور مجردها تور انتخاب همسر تور اسنوبرد وحشی انتخاب همسر آینده
تور اسنوبرد وحشی، اسنوبرد اسکاندیناویائی و تور فرود از آبشار و هلی اسکی از جمله تورهای مورد تاکید ملک زاده است که هیچ کدام از آنها در برنامه تورهای داخلی دفاتر خدمات مسافرتی وجود ندارد. پیش از این تور عشایر به عنوان یکی از شاخه های علایق ویژه توسط چند آژانس مسافرتی برگزار شده بود که به دلیل عدم استقبال از آن، این تورها هم برچیده شد.
ملک زاده در این کتاب از ۴۱ نفر از افرادی که به یاری او آمده اند از جمله، مدیران میراث فرهنگی ۳۱ استان کشور تا مطالب آن را گردآوری کنند تشکر کرده و منتظر ارسال نظرات و پیشنهادهای صاحبنظران به نشانی ایمیلش است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ