داعش پوشیدن شلوار برای مردان را ممنوع اعلام کرد

1

گروه ترویستی «داعش»پوشیدن شلوار برای مردان را در شهر «المیادین» در استان «دیرالزور» سوریه ممنوع اعلام کرد و در مواردی اقدام به پاره کردن شلوار مردان کرد .

عکس داعش رهبر داعش جنایات داعش اخبار داعش

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری گروه موسوم به ‘ناظر حقوق بشر سوریه’، گروهی از نیروهای داعش که خود را ‘نیروهای امر به معروف و نهی از منکر’ می خوانند، مردانی را که در خیابان های شهر المیادین در شرق سوریه شلوار بر تن داشتند، بازداشت کردند و پس از آن به اطلاع خانواده هایشان رساندند که به منظور آزادی آن ها باید لباس های گشاد برای آن ها بیاورند تا آن را بپوشند و اجازه تردد در شهر به آن ها داده شود .

داعشی ها در شهر ‘بوکمال’ در مرزهای عراق و سوریه نیز سختگیری زیادی در این خصوص انجام می دهند و چند روز پیش یک مغازه را به دلیل اینکه یک زن در آن بود که نقاب بر چهره نداشت، تعطیل و صاحب آن را بازداشت کردند .

داعش از زمان اشغال برخی مناطق در عراق و سوریه، احکام بسیار سختگیرانه ای صادر کرده و مردم این مناطق را شدیدا تحت فشار قرار می دهد .

این گروهک تروریستی تکفیری مردان را مجبور به پوشیدن لباس های افغانی و زنان را مجبور به استفاده از نقاب می کند و در این مدت ده ها مسجد را به بهانه های مختلف ویران کرده و حتی برگزاری جشن به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) را در شهرهایی مانند ‘موصل’ ممنوع اعلام کرد.(ایرنا)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    موجودات بی مغز .