شوهر، عامل آزار و اذیت همسرش را سلاخی کرد

0

جلسه رسیدگی به پرونده قتل مرد جوان به دلیل فراری شدن یکی از متهمان برگزار نشد.

  عکس تجاوز جنسی حوادث تهران اخبار قتل اخبار حوادث اخبار جنایی اخبار تهران

چهارم دی ماه سال ۹۰ زنی با مراجعه به پلیس ماموران را در جریان ناپدید شدن برادرش قرار داد و گفت: برادرم پس از تماس با زنی به نام«فریبا» از خانه بیرون رفت و بعد از آن ناپدید شد.

بلافاصله بعد از اعلام این شکایت موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و تلاش در این خصوص آغاز شد. ماموران در اولین گام از تحقیقات خود به سراغ «فریبا» رفتند و وی را تحت بازجویی قرار دادند.

فریبا در حالیکه هرگونه اطلاع از این مرد را انکار می کرد در نهایت راز یک جنایت را پیش روی پلیس فاش کرد و گفت: «بهزاد»، برادر دوستم بود. یک روز که به خانه دوستم رفته بودم، بهزاد در خانه تنها بود. او مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و از آن روز به بعد من از این مرد کینه به دل گرفتم. وقتی موضوع را با شوهرم درمیان گذاشتم او گفت که با «بهزاد» قرار بگذارم. وقتی قرار گذاشتم شوهرم هم آمد و پس از چند لحظه «بهزاد» را به قتل رساند.

با اعتراف این زن، شوهر وی نیز دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد. با اعتراف این مرد مشخص شد که وی پس از جنایت به همراه پسردایی اش جسد بهزاد را مثله کرده و بیابان انداخته است بنابراین پس از بازسازی صحنه جرم پرونده این جنایت برای رسیدگی به شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.

متهمان در این شعبه از خود دفاع کردند و در پایان هیات قضایی با مهدورالدم شناختن این قضیه متهم ردیف اول را به ۱۰ سال زندان و متهم ردیف دوم را نیز به دو سال زندان محکوم کردند بنابراین زن جوان با گذارندن دوره حبس خود از زندان آزاد شد اما این حکم در دیوان عالی کشور نقض شد و قضات دیوان با اعتقاد اینکه مهدورالدم بودن باید ثابت شود پرونده را به شعبه ۷۱ دادگاه کیفری برگرداندند.

صبح امروز قرار بود که جلسه محاکمه متهمان برگزار شود ولی به دلیل اینکه زن جوان پس از آزادی از زندان فراری شده است این جلسه تجدید شد و هیات قضایی دستور جلب این زن را صادر کردند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ