تصادف وحشتناک پژو با نیسان و کشته شدن ۴ خانم معلم + عکس

0

چهار معلم زن اهل میانه در مسیر بازگشت از مدرسه، در سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند.

 عکس تصادف مرگبار عکس تصادف حوادث واقعی تصادف وحشتناک در ایران اخبار تصادف

عصر روز یکشنبه چهار خانم معلم اهل شهرستان میانه آذربایجان شرقی بعد از تعطیلی مدرسه در «چاراویماق» با یک دستگاه پژو به سمت میانه حرکت کردند که خودروی آنها در پنج کیلومتری محور میانه ـ میاندوآب با یک دستگاه نیسان تصادف کرد.

رانندگان خودروهای عبوری به کمک سرنشینان دو خودرو شتافتند و نیروهای امدادی نیز پس از گذشت زمانی طولانی در محل حاضر شدند.

با حضور نیروهای امدادی، سرنشینان دو خودرو از میان لاشه خودروها خارج شدند که پس از معاینه آنها مشخص شد، راننده نیسان و پنج سرنشین پژو در دم جان باخته اند و سرنشین دیگر نیسان بشدت مجروح شده که به بیمارستانی در تبریز منتقل شد.

به دلیل شدت تصادف، شناسایی کشته های این تصادف در لحظات اول امکان پذیر نبود اما با بررسی مدارک همراه قربانیان مشخص شد، چهار نفر از آنها به نام های خدیجه داوودی، رعنا مرسل لویی، معصومه رستمی و فاطمه فروتن از معلمان اداره آموزش و پرورش میانه، در چار اویماق مشغول تدریس بودند که در راه بازگشت از مدرسه دچار این حادثه شدند.راننده نیسان و پژو نیز دو قربانی دیگر این تصادف بودند.

مشایخی، دبیر مدیریت بحران شهرستان میانه در گفت وگو با مهر در این باره یادآور شد: نبود پایگاه امداد جاده ای در این مسیر باعث شد تا مجروحان بسرعت از خودروها خارج نشوند و امدادرسانی بموقع صورت نگیرد.

فرماندار میانه نیز روز دوشنبه را در این شهر عزای عمومی اعلام کرد.

عکس تصادف مرگبار عکس تصادف حوادث واقعی تصادف وحشتناک در ایران اخبار تصادف

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ