بانک رفاه کارگران در خوزستان استخدام می‌کند

0

بانک رفاه در نظر دارد در چارچوب قوانین و مقررات جاری بانک و به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی (تحویلدار) مورد نیاز خود در استان خوزستان استخدام کند.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری دانشجویان ایران (ایسنا) بانک رفاه با استعانت از خداوند متعال در نظر دارد در چارچوب قوانین و مقررات جاری بانک و به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی (تحویلدار) مورد نیاز خود در استان خوزستان، از بین آقایان واجد شرایط با مدرک تحصیلی کارشناس و کارشناس ارشد در رشته‌های حسابداری گرایش مالی و بانکی ،اقتصاد گرایش اقتصاد نظری، پول و بانک ، ریسک و بازارهای مالی ، برنامه ریزی ، مدیریت گرایش منابع انسانی ، مالی ، برنامه ریزی استراتژیک ، دولتی ، صنعتی ، بازرگانی ، ریسک و آموزشی ، ریاضی گرایش محض و کاربرد، علوم بانکی و بانکداری ، از طریق برگزاری آزمون کتبی، ارزیابی عمومی، تخصصی ، رفتاری و روانشناختی، تایید صلاحیت های عمومی توسط گزینش، احراز توانائی‌ها و سلامت کامل جسمی و روحی، به صورت «قراردادی» استخدام کند.

مدارکی که داوطلبین هنگام مصاحبه ارزیابی عمومی باید همراه داشته باشند:

۱- فرم تکمیل شده تقاضای ثبت نام مندرج در سایت بانک (رفاه) به آدرس http://www.refah-bank.ir/portal/default-1501.aspx

۲- اصل و تصویر خوانا از صفحات شناسنامه عکسدار

۳- اصل و تصویر از دو طرف کارت ملی

۴- اصل و تصویر مدرک تحصیلی با ذکر معدل کل

توجه: به مدارک فاقد معدل کل و رشته تحصیلی و به گواهیهای صادره از سوی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مبنی بر گذراندن واحدهای درسی یا ریز نمرات و همچنین برگ تسویه حساب تحصیلی، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۵- اصل و تصویر از دو طرف کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیر پزشکی

۶- اصل رسید بانکی به مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ ریال (پانصد هزار ریال) واریز به حساب جاری همراه شماره ۵۰۰۰۰۱۴ بنام اداره امور مالی این بانک، قابل پرداخت در کلیه شعب بانک رفاه کارگران

۷- پیشینه شغلی شامل سوابق تحصیلی، مهارتها و سوابق کار

۸- سه قطعه عکس جدید ۴×۳

بانک پس از برگزاری آزمون، انجام مصاحبه ارزیابی عمومی، تخصصی و رفتاری و روانشناختی، نسبت به اعلام اسامی پذیرفته شدگان به ترتیب از بالاترین امتیاز کسب شده به میزان مورد نیاز اقدام خواهد کرد.

هم چنین قبول شدگان نهایی پس از موفقیت در سایر مراحل جذب از قبیل گزینش، معاینات پزشکی و طی دوره‌های آموزشی به تعداد مورد نیاز انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ