تجاوز به ۱۳۹ دختر نوجوان توسط پسر ۱۹ ساله! / عکس

0

وی دختربچه ها را به خانه کثیفی که در شرایط نفرت انگیزی در آن زندگی می کرده می برده و هیچ گونه موارد بهداشتی را طی برقراری رابطه جنسی با آنها رعایت نمی کرده است.


 باشگاه خبرنگاران ؛ مجازات یک نوجوان پائدوفیلیایی، که در اقدامی جنایتکارانه، ۱۳۹ دختر کم سن و سال را تحت آزار جنسی قرار داده بود، به سه سال کاهش یافت.

جک آرمرود برای فریب دادن قربانیانش، از وب سایت های شبکه اجتماعی، از جمله فیس بوک استفاده می کرد و پس از اغوا نمودن، آنها را به خانه کثیفش در تارکویری دوان می برد.

دوره محکومیت وی، توسط قضات تجدید نظر دادگاه کیفری لندن، از ۱۰ سال به ۷ سال کاهش یافته، و در حال حاضر محکومیت خود را پشت سر می گذارد.

با آنکه آرمرود قربانیانش را به خانه خود دعوت می کرد و آنها را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می داد، عمل وی از سوی وکیل مدافعش،”بچگانه” توصیف شد.

قاضی اصلی این پرونده، فیلیپ واسال، گفت که آرمرود نسبت به سلامت قربانیان آسیب پذیر خودش که قبل از آن هیچ تجربه جنسی نداشتند، بی تفاوت بوده و با بی رحمی تمام با آنها رفتار می کرده است.

با “بیش از حد” خواندن دوران محکومیت ۱۰ ساله آرمرود، مقرر شد وی بعد از گذراندن نصف دوره محکومیت ۷ ساله اش از زندان آزاد گردد.

پاتوق این جوان ۱۹ ساله، اطراف درب ورودی مدارس شهر ساحلی بود که در آنجا زندگی می کرد، و اغلب دختران جوان آسیب پذیر ۱۱ ساله را طعمه خود قرار می داد.

وی قبل از حمله جنسی، به قربانیانش دارو و الکل می داد.

پلیس اعلام کرد شواهدی در دست دارد که نشان می دهد این پائدوفیلیا و دوستانش، ۱۳۹ دختر را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده اند، اما هشدار داد، این رقم حتی می تواند بیشتر از این باشد.

زمانی که اقدامات وقیحانه آرمرود، برای اولین بار کشف شد، پلیس هشدارنامه ای مبنی بر اینکه یک حلق بزرگ پائدوفیلیا در سطح منقطه توربی در جنوب دوان در حال فعالیت است، برای ۱۶۰۰۰ نفر از والدین دانش آموزان ۱۴ مدرسه منطقه فرستاد.

 

نوجوان پائدوفیلیایی تجاوز جنسی به زور آزار جنسی زنان و دختران

 

مدتی نگذشت که پلیس آرمرود را بازداشت کرد، و او به ۱۳ فقره تجاوز جنسی علیه ۹ دختر اعتراف کرد.

وی گفت، پلیس انتظار داشت بیش از ۱۰ مرد را در رابطه با این سوء استفاده دستگیر کند.

دادگاه اکستر کراون اعلام کرد وی دختربچه ها را به خانه کثیفی که در شرایط نفرت انگیزی در آن زندگی می کرده می برده و هیچ گونه موارد بهداشتی را طی برقراری رابطه جنسی با آنها رعایت نمی کرده است.

دادستان، اندرو مک فارلین گفت که وی بسیاری از این دختران را به دزدی از مغازه ها تشویق می کرده تا الکل وی را تامین کنند.

این خانه، بعنوان مکانی منزجر کننده که لوازم شکسته آن همه جا پخش شده بود توصیف شده است.

آقای مکفارلن با مطالعه شرح حال برخی قربانیان آرمرود، متوجه شد وی چطور با آنها رابطه جنسی برقرار می کرده و گفت وی عادت داشته به دخترها آنقدر الکل بدهد تا کاملا مست شوند.

آرمرود بیکار از تارکویری دوان، فوریه سال گذشته، زمانی که سرویس های اجتماعی و پلیس مطلع شدند تعدادی از دختران جوان مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند، بازداشت شد.

پس از صدور حکم، قاضی وی را متهم به استفاده از نوشیدنی و دارو برای کاهش مقاومت قربانیانش نمود، به طوری که حتی بعد از اقدام به برقراری رابطه جنسی با آنها، دختران متوجه امر نمی شدند.

آرمرود که در حال حاضر ۲۰ سال سن دارد، به دادگاه قضایی مجرمان جوان فرستاده شده است.

وکیل وی، پاول دنیت در دفاع از او گفت که این نوجوان یک پائدوفیلیای وحشی نیست. اما بازرس کارآگاه سیمون سل، گفت که آرمرود به شدت خطرناک است. وی به افراد زیادی آسیب رسانده است.
برخی از این دختران دست به خودکشی زدند. وی آنها را مریض کرده است، و آنها را از نظر جسمی و روحی به شدت متاثر ساخته است.

اشتباه نکنید، اتهام جیک آرمرود کم اهمیت نیست. وی یک مجرم سریالی است و سبب اشاعه جرم و جنایت شده است.

وی طوری با قربانیانش رفتار می کرد که آنها احساس می کردند آرمرود واقعا عاشق آنهاست، سپس آنها را مورد تجاوز قرار می داد. وی یک مجرم جنسی وحشی است که از دختران جوان آسیب پذیر سوء استفاده می کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ