سایت وزارت نفت عربستان سعودی هک شد + عکس

0
در پی اقدامات و مواضع ضدایرانی رژیم آل سعود، گروهی که خود را ایرانی معرفی کرده، وب سایت وزارت نفت عربستان سعودی را هک کردند.

در پی حملات سایبری سال گذشته، وزیر اطلاع رسانی عربستان سعودی اعلام کرده بود که هک کردن سایت های دولتی به معنای تجاوز به امنیت کشور است و عاملان آن به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

در پی اقدامات و مواضع ضدایرانی رژیم آل سعود، گروهی که خود را ایرانی معرفی کرده می گویند، وب سایت وزارت نفت عربستان سعودی را هک کرده اند. طبق تصویری که بر روی صفحه اینترنتی وزارت نفت سعودی منتشر شده است، این گروه هکری مدعی شده است که ما به فرماندهی “قاسم سلیمانی” به زودی آل سعود را محو خواهیم کرد.

هکرهای معروف هکر ایرانی بهترین هکر کیست آموزش هک سایت

طبق گزارش ها، حملات سایبری علیه وزارتخانه ها و مراکز رسمی و همچنین شرکت های سعودی تشدید شده است. چندی پیش نیز گروهی، پایگاه اینترنتی روزنامه سعودی “عکاظ” را هک کرده بودند. سال گذشته نیز و در پی حملات سایبری علیه پایگاه‌های اینترنتی عربستان سعودی، وب سایت وزارت کشور سعودی هک شد. به گزارش العربیه، در پی این حملات وزیر اطلاع رسانی عربستان سعودی اعلام کرده بود که هک کردن سایت های دولتی به معنای تجاوز به امنیت کشور است و عاملان آن به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

 با بررسی‌های صورت گرفته به‌نظر می‌رسد سایت هک شده Saudi Petroleum Services Polytechnic بوده که مربوط به یکی از دانشگاه‌های نفتی عربستان سعودی است.

آدرس این سایت http://www.spsp.edu.sa بوده و در حال حاضر دسترسی به آن از آی‌پی ایران مسدود و صفحه‌ی Forbidden نمایش داده می‌شود (دسترسی از آی‌پی سایر کشورها از جمله امریکا امکان‌پذیر است)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ