مهران مدیری ممنوع الخروج شد + شکایت احمدی نژاد از جواد رضویان

13

با توجه به اینکه در کشور ما گاهی شوخی را با جدی پاسخ می دهند، سرنوشت شوم عوامل مجموعه در حاشیه را که این روزها هیچ خبری از آنها در دست نیست، پیگیری کردیم.

شنیده های خبرنگار ما حاکی است، کانون وکلای پایه یک و دو به همراه نظام پزشکی با شکایت از مهران مدیری، وی را ممنوع الخروج کرده اند. همچنین در نامه ای محرمانه، نام تمام ۱۲۰ تن عوامل این سریال را به بیمارستان های دولتی و خصوصی و تمامی اعضای سازمان فکس کرده تا در صورت مراجعه هر یک از این افراد، آنها از پذیرش ایشان سر باز زنند.

همسر مهران مدیری همسر جواد رضویان بیوگرافی نصرالله رادش بیوگرافی مهران مدیری بیوگرافی جواد رضویان

این دستور از هفتم اردیبهشت عملیاتی شده به طوریکه طبق مشاهدات خبرنگار ما، سیامک انصاری برای سردرد خود به داروخانه ای جهت خرید ژلوفن مراجعه کرده که با ضرب و شتم شدید مواجه شده و بعد از چک و لگدی شدن، روانه اورژانس شده و آنجا نیز از پذیرش وی امتناع کرده اند و آمبولانسی او را در حوالی شهریار کنار خیابان ول کرده. نامبرده اکنون ۴۸ ساعت است که آش و لاش به صورت محرمانه در منزلش مداوا می شود! همچنین نظام پزشکی دربه در دنبال پزشکی است که به سیامک انصاری خدمات داده است!

بر اساس این گزارش، اطلاع پیدا کردیم که به دلیل حجم بالای شاکیان این مجموعه، برای رییس سازمان صداوسیما حکم بازداشت موقت صادر شده که در صورت پیداکردن وثیقه می تواند به شکل موقت آزاد باشد. گفته می شود او بدنبال سند شش دانگ جام جم است که گویا مهندس ضرغامی اشتباهی با خود برده و سرافراز این روزها در به در دنبال مهندس است تا شاید بتواند این سند را به عنوان وثیقه به مراجع ذیربط تحویل دهد.

خبرنگار ما حال و روز برخی دیگر از عوامل این مجموعه را جویا شده است.

مهران غفوریان

نامبرده به شکل مرموزی ناپدید شده است و کسی از او خبر ندارد. بعد از احضار او توسط سفارتخانه فیلپین و مشت و مال توسط ماساژورهای فیلیپینی در محل این سفارتخانه، نامبرده با وساطت دکتر ظریف، آزاد می شود. غفوریان پس از شدت ماساژ(!)، روانه بیمارستان شده و آنجا با استقبال سرد بیمارستان مواجه شده و بعد از آنکه از قصد برخی پزشکان برای جا گذاشتن قفل فرمان در معده اش آکاه شده، شبانه از بیمارستان فرار کرده و تا امروز کسی از او خبری ندارد. شنیده ها حاکی است، وزیر امور خارجه فیلیپین به دکتر ظریف هشدار داده تنها با ساخت یک سریال خوب درباره این کشور، می تواند روابط دیپلماتیک را با ایران ادامه دهد. شایان ذکر است اتحادیه پزشکان فیلیپینی برای تحویل دادن مهران غفوریان جایزه ۱۰هزار دلاری تعیین کرده اند.

جواد رضویان

با شکایت محمود احمدی نژاد او با وثیقه آزاد است و فعلا اجازه خروج از تهران را ندارد. وکیل احمدی نژاد به خبرنگار ما گفت: در یکی از قسمت های این مجموعه، رضویان با اشاره به یک دور برگردان، به زحمات کارشناسی شده دکتر در شهرداری و همچنین ۸ سال خدمت به ملت، توهین کرده و فکر کرده ما نفهمیدیم!

نصرالله رادش

نامبرده به دعوت فلافل سازان لبنانی، به این کشور سفر کرده و با دریافت نشان شهروندی، اقامت دائم گرفته است. این در حالی است که اتحادیه داروسازان و داروخانه داران در اطلاعیه ای، خواستار بازگشت وی و تحویل دادن او شده اند و از اینترپل کمک خواستند و اقامت رادش را پناهندگی سیاسی عنوان کرده اند. آنها اعلام کرده اند ما ۸ دقیقه بیشتر با او کار نداریم!

همچنین فعالان خیابان ناصر خسرو نیز با اعلام جرم علیه این بازیگر در حاشیه، خواستار برخورد قاطع مراجع قضایی با اخلال گران امور سلامت مردم شده اند و در بیانیه ای اعلام کردند: مگه نبینیمت!

انجمن گله داران مرکز و گوسفند چران های پایتخت، اتحادیه تقه و رنگ(صافکاران سابق)، سندیکای فیلمسازان گروه هنر تجربه، خاندان زهتاب در کل جهان، اتحادیه وکلای پاکدست، انجمن رادیولوژی تهران، فیزیوتراپ ها و رقاصان مقیم پایتخت، جامعه پزشکان زیبایی، شهرداری تهران، وکیل متهمان فساد ۳ هزار میلیاردی، اتحادیه پزشکان پلاستوریز سلولهای بینابینی، تشکل نگهبانان بیمارستانی، پرستاران، آشپزان بیمارستانی، انجمن آپاندیس کشور، اتحادیه زیرمیزی بگیران خوش تیپ، سندیکاری کلاهبرداران فوق تخصص، زنان دم بخت، و…نیز در صف طرح شکایت به دیوان عدالت اداری هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 13 )
  1. محمد می گوید

    لعنت بر … با این مسخره بازیایی که درآوردن
    یه فیلم واقع گرایانه ساختن ببین چه زوری بهشون داره

    1. یاسمن می گوید

      واقعا راست میگی همش واقعیته

  2. unknown می گوید

    این چیه نوشتی.. لااقل بنویس جلوی تیتر بنویس طنز

  3. حسام می گوید

    سریال درحاشیه واقعیتها رو می گفت. مردم عقل دارن می فهمن …

  4. خخخ می گوید

    بابا اخبارشم مثل خودش طنزه …خخخخخ چرا شما ها باور کردید جالب بود لایک خخخخخخ

  5. امیر علی بخشی می گوید

    سلام. هنوز خرها و گوسفندان از کارتون کلاه قرمزی شکایت نکردن. این نشون می ده اونا فهمشون از یه عده …. بالاست.

  6. لنا می گوید

    سلام اولش فکر کردم واقعیه چشام دراومده بود البته نیت شماهم همین بوده انگاری خخخخ خوب بود ممنون

  7. حسین صفری می گوید

    کل این مطلب مسخره بود اولش بنویس طنزه بیش از اندازه خنک و مسخره بود

  8. !فاطی! می گوید

    هه!من که اول باور کردم ای کاش می نوشتید طنز!!!!!!!!!!!!

  9. عرفان می گوید

    فکر کردی مردم باور می کنن

  10. علی می گوید

    طنز کلامیتون خوب بود ولی الان ممکنه اون دسته اوما که ناراحت میشن ،ناراحت بشن و از خودت شکایت کنن

    1. ابراهیم می گوید

      ?

  11. ابراهیم می گوید

    داستان جالبی بود خخخخ مخصوصا قسمت مهران غفوریان