از حضور فعال ستادها در همه شهرها تا سفر دوباره کاندیداها به خوزستان

0

با نزدیک شدن به روزهای پایانی فعالیت تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری فعالیت‌های کاندیداها و ستادهای شدت بیشتری به خود گرفته است.

در این بین استان خوزستان نیز که یکی از استان‌های مهم کشور در حوزه‌های مختلف است و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و خطه‌ای که برای همه دولتمردان در طول انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است نیز میزبان سفرهای انتخاباتی برخی کاندیداها و همچنین فعالیت ستادهای آن‌هاست.

برخی از کاندیداها حتی پیش از آغاز رسمی روند تبلیغات به این استان سفر کرده و در جمع مردم به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

در این بین اما برخی کاندیداها در این روزها ستادهای خود را که تا روزهای قبل به چند شهر خوزستان محدود شده بود را به همه شهرها تعمیم داده و هر چه بیشتر درصدد معرفی خود به مردم این شهرها هستند.

*محسن رضایی امروز در خوزستان

خوزستان امروز میزبان یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری است.

بر این اساس محسن رضایی از ساعات ابتدایی صبح امروز وارد خوزستان شد و پس از حضور گلزار شهدای اهواز به سمت شهرستان سوسنگرد حرکت کرد.

رضایی قرار است در این سفر یک روزه با مردم زادگاهش مسجدسلیمان نیز دیدار و در سالن ۱۳ آبان اهواز نیز به سخنرانی در بپردازد.

دیدار با آیت‌الله جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان و دیدار با سران عشایر و قبایل شهر ملاثانی نیز از دیگر برنامه‌های سفر امروز محسن رضایی به خوزستان است.

رضایی پیش از این نیز دو بار دیگر نیز به خوزستان سفر کرده بود و این سومین سفر این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به استان خوزستان به شمار می‌رود که از این حیث بیشترین حضور را در بین دیگر کاندیداها به خود اختصاص داده است.

*قالیباف سه شنبه در خوزستان

در ادامه سفرها و برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در استان خوزستان محمدباقر قالیباف نیز سه‌شنبه هفته جاری سفر مجددی به خوزستان خواهد داشت.

قالیباف که برنامه‌های سفرهای تبلیغات رسمی خود را روز سوم خرداد از خرمشهر آغاز کرده بود قرار است روز سه شنبه مجدداً به خوزستان سفر می‌کند تا در جمع مردم اهواز به سخنرانی بپردازد.

*راه‌اندازی ستادهای انتخاباتی در شهرهای مختلف خوزستان

در کنار این فعالیت ستادهای انتخاباتی کاندیداها نیز این روزها در خوزستان رنگ و بوی ویژه‌ای به خود گرفته است.

بر این اساس کاندیداهای دیگر انتخابات ریاست جمهوری نیز که در روزهای گذشته به خوزستان سفر کرده بودند حالا درصدد تقویت ستادهای انتخاباتی خود در شهرهای مختلف استان هستند.

طبق اعلام روسای ستادهای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در استان خوزستان، هم‌اکنون ستادهای انتخابات اکثر کاندیداها در شهرهای مختلف خوزستان مشغول فعالیت هستند تا به تبلیغ هرچه بیشتر کاندیدای مورد نظر خود بپردازند.

ستادهای انتخاباتی سعید جلیلی، علی‌اکبر ولایتی، محمدرضا عارف و حسن روحانی در این روزها فعالیت خود را در اکثر نقاط خوزستان گسترش دادند.

علاوه بر آن شنیده‌ها نیز حاکی است در روزهای آینده احتمال سفر تعدادی دیگر کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به خوزستان وجود دارد که هنوز به تایید رسمی نرسیده است.

به هر حال به نظر می‌رسد در روزهایی که تا پایان تبلیغات رسمی کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باقی است شاهد رقابت داغ‌تری بین اعضای ستادهای انتخاباتی کاندیداها در کارزار تبلیغات انتخابات یازدهم باشیم.

در این بین مردم نیز با موشکافی خاص در حال بررسی برنامه‌های کاندیداها هستند تا در روز ۲۴ خرداد ضمن حضور پرشور پای صندوق‌های رای حماسه سیاسی را با انتخابی اصلح و شایسته را خلق کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ