۱۰ هزار وهابی ایران را فتح خواهند کرد

0
آیا می دانی که اعضای خانواده و قبیله العریفی بیش از ۱۰ هزار نفر است؟! آنان به قدری توان دارند و قدرتمند هستند که حتی می توانند ایران را اشغال کنند!

وهابیت سقوط دولت شیعه آنلاین، اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که یک شهروند ناشناس اماراتی، شیخ “محمد العریفی” چهره جنجالی وهابیت را تهدید کرد.

گفته می شود این شهروند اماراتی که خود را با نام “حمد المزروعی” معرفی کرده، با انتشار مطلبی تهدید آمیز در صفحه شخصی خود در سایت تویتر، خطاب به العریفی نوشت: هر جا پیدایت کنم،‌ با ماشینم تو را زیر خواهم گرفت.

ناگفته نماند المزروعی اولین شهروند اماراتی بوده که بعد از سقوط دولت “محمد مرسی” رئیس جمهور سابق مصر، با انتشار مطلبی در تویتر به مصری ها تبریک گفته و خوشحالی خود از سقوط دولت افراطی اخوان را اعلام کرد.

او همچنین در مطلب خود بعد از سقوط دولت مرسی، نوشت:‌ بنده شخصا یک میلیون جنیه (واحد پول مصر) برای کمک به ملت مصر به دولت جدید کمک خواهم کرد.

بررسی های انجام شده نشان می دهد بیشترین متن هایی که المزروعی در صفحه توتیر خود منتشر کرده، علیه جنبش اخوان المسلمین و شخصیت های سرشناس این جنبش بوده است.

گفتنی است تصویر صفحه تویتر و متن نوشته شده توسط المزروعی به طور گسترده در فضای مجازی منتشر شده و در حال دست به دست شدن و بیش از پیش منتشر شدن است.

در همین حال هواداران المزروعی نسبت به تهدید وی واکنش نشان داده و خشم خود را بیان کردند. یکی از این افراد با انتشار متبی در صفحه شخصی خود خطاب به المزروعی نوشت:‌ تو کی هستی که العریفی را تهدید می کنی؟! آیا می دانی که اعضای خانواده و قبیله العریفی بیش از ۱۰ هزار نفر است؟! آنان به قدری توان دارند و قدرتمند هستند که حتی می توانند ایران را اشغال کنند!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ