موسسه مالی و اعتباری عسکریه دعوت به همکاری کرد

0

مؤسسه مالی و اعتباری عسکریه برای تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود در شهر تهران از میان آقایان واجد شرایط دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشخویان ایران (ایسنا) مؤسسه مالی و اعتباری عسکریه به شماره ثبت ۳۶۰۷۴۷ و شناسه ملی ۱۰۳۸۰۲۵۲۳۴۳ تحت نظارت و با مجوز شماره ی ۱۵۶۳۶۰-۸۸/۰۷/۲۶ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود در شهر تهران از میان آقایان واجد شرایط دعوت به همکاری کرده است.

داوطلبان می توانند با تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی نسبت به ثبت نام اقدام کنند، بدیهی است شروع همکاری منوط به قبولی در آزمون کتبی و طی مراحل استخدامی مؤسسه، انجام مصاحبه تخصصی و گذراندن موفقیت آمیز دوره‌های آموزشی است.

رشته‌های مورد قبول عبارتند از امور بانکی- اقتصاد- آمار-حسابداری- کامپیوتر-ریاضی (به جز گرایش دبیری) و مدیریت (به استثناء مدیریت بیمه-گردشگری-هتلداری)

متقاضیان می توانند از تاریخ ۸ شهریور ۹۲ تا ۱۲ شهریور ماه با مراجعه به آدرس http://askariye.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

هم چنین تاریخ برگزاری آزمون ۲۲ شهریور ۹۲ است.

تلفن ۸۸۶۲۰۷۴۴ -۰۲۱ از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶:۳۰ آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی داوطلبان محترم خواهد بود و از متقاضیان خواسته شده از مراجعه حضوری و تماس با سایر تلفنهای موسسه خودداری کنند.

انتهای پیام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ