آقای عارف! مفاخر فرهنگی‌تان را چقدر می‌شناسید؟ / عکس

0

صراط نوشت:
در جریان مناظره فرهنگی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بود که سخنان جالب و البته تعجب برانگیزی از زبان یکی از نامزدهای دگر اندیش و تجدید نظر طلب به زبان آورده شد.

محمدرضا عارف، در جریان صحبت هایش در این مناظره، از «ربنا»ی شجریان و «جدایی …» فرهادی، بعنوان افتخارات فرهنگی انقلاب اسلامی تقدیر کرد و ایشان را در حکم سفیران فرهنگی جمهوری اسلامی یادآور شد!

در این میان اما می باید از معاون اول سید خندان اصلاحات این سوال را پرسید که چگونه ممکن است کارگردانی که به صراحت به تأثیر پذیری خود از نویسندگان ضد دین و محاربی چون “صادق هدایت” و “صادق چوبک” اذعان داشته و از ایشان با افتخار یاد می کند را در قامت سفیر هنری نظام اسلامی دانست؟!

چگونه می توان خواننده ای هتاک را که در جریان فتنه ۸۸ از هیچ افترا و سیاه نمایی علیه جمهوری اسلامی کوتاهی نکرد را در کسوت رایزن و پیغام‌بر فرهنگی ایران اسلامی لحاظ نمود؟!

اگر مقرر است که ایشان یا امثال ایشان بخواهند با چنین مصادیق، تعابیر و تفکراتی؛ مروج و حامل فرهنگ ایرانی اسلامی باشند که می بایست فاتحه “فرهنگ ایرانی” را خواند و حلوای “ارشاد اسلامی” را تناول نمود!

خدا نیاورد روزی را که امثال مخملباف ها و پناهی ها و نوری‌زاد ها و معتمد آریا ها و گلشیفته ها و سایر هم مسلکانشان، بعنوان احیاگر و سفیران فرهنگی جمهوری اسلامی بشمار روند!

فارغ از برشماری بیشتر خدمات و خیانت‌های این قشر به ظاهر فرهنگی(!)، توجه مخاطبان را به بازبینی تعدادی از تصاویر این بازیگران قهار(!) جلب نموده و قضاوت در این باره را به شما خوانندگان فهیم واگذار می کنیم:

نوری زاده مخملباف گلشیفته صادق چوبک سید خندان اصلاحات زندگینامه صادق هدایت ربنا شجریان جدایی فرهادی پناهی افتخارات فرهنگی

نوری زاده مخملباف گلشیفته صادق چوبک سید خندان اصلاحات زندگینامه صادق هدایت ربنا شجریان جدایی فرهادی پناهی افتخارات فرهنگی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ