گرانترین و ارزانترین واحد اداری تهران + جدول

0

قیمت خانه‌ها در یک محله با یکدیگر متفاوت هستند، برای مثال ممکن است در یک محله دو آپارتمان با سال ساخت یکسان از نظر قیمت با یکدیگر بسیار فرق داشته باشند، آپارتمان‌های اداری نیز همانند آپارتمان‌های مسکونی هستند، البته فاصله قیمتی واحدهای اداری با یکدیگر بسیار بیشتر از فاصله قیمت میان واحدهای مسکونی است.

دو ساختمان اداری در سعادت‌آباد تهران، یکی با قیمت هر متر مربع ۱۳۰ میلیون تومان و دیگری با قیمت هر متر مربع ۱۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد، یعنی فاصله قیمت هر متر مربع از این دو ساختمان اداری ۱۰۰ میلیون تومان است، این در حالی است که چنین فاصله قیمتی در ساختمان مسکونی وجود ندارد.

البته ساختمانی که با قیمت هر متر مربع ۱۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد، دارای شش طبقه ۵۰۰‌متری فلت، دو طبقه ۵۰۰‌متری تجاری، دو طبقه پارکینگ است که قیمت اداری و تجاری با همدیگر محاسبه شده است که قیمت کل معادل ۶۵ میلیارد تومان می‌شود.

یکی از مشاوران املاک در این مورد گفت: قیمت واحدهای اداری در مقایسه با سال گذشته تغییر چندانی نکرده است و حتی با توجه به اینکه میان ایران و گروه ۱+۵ توافق صورت گرفته نمی‌توان به طور دقیق گفت که قیمت‌ها چه تغییری می‌کند و تنها به بهبود در بازار مسکن امیدوار هستیم.

بسیاری دیگر از مشاوران املاک بیان کردند که قیمت واحدهای اداری در مقایسه با سال گذشته تغییری نکرده و بازار خرید و فروش این واحدها نیز راکد است.

اخبار تهران اجاره مسکن تهران

منبع: رویکرد
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ