محمدرضا گلزار همبازی مریم زکریا در «سلام بمبئی» شد + عکس

0
این بازیگر سینما با امضای قرارداد به پروژه سینمایی «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی پیوست.«سلام بمبئی» محصول مشترک سینمای ایران و بالیوود است که به تازگی وارد مرحله انتخاب بازیگر شده و محمدرضا گلزار اولین بازیگر قطعی این فیلم است که قرار شده به زبان انگلیسی صحبت کند.

همسر محمدرضا گلزار عکس سلام بمبئی شوهر مریم زکریا سلام بمبئی بیوگرافی مریم زکریا بازیگران سلام بمبئی اینستاگرام محمدرضا گلزار ازدواج محمدرضا گلزارمدتی قبل قربان محمدپور و جواد نوروزبیگی با سفر به هند مذاکراتی را با مدیر یکی از کمپانی های سینمایی مطرح این کشور انجام دادند و این روزها کمپانی «موشن پیکچر» با بازیگران مد نظر کارگردان و تهیه کننده وارد مذاکره شده و طی روزهای آینده با آن ها قرارداد امضا خواهد کرد.

همچنین قرار است مدیر این کمپانی، Pahlaj Nihalani، روز جمعه شانزدهم مردادماه وارد ایران شود که طبق هماهنگی های انجام شده ویزای آن ها توسط کنسولگری ایران در بمبئی صادر و هتل آن ها نیز در تهران رزرو شده است.

در «سلام بمبئی» به جای رقص و آواز که رسم معمول سینمای هند است چهار کلیپ طراحی شده و Sonu Nigamخواننده سرشناس هند قرار است چهار ترانه برای این فیلم بخواند.

همسر محمدرضا گلزار عکس سلام بمبئی شوهر مریم زکریا سلام بمبئی بیوگرافی مریم زکریا بازیگران سلام بمبئی اینستاگرام محمدرضا گلزار ازدواج محمدرضا گلزارعوامل ایرانی این فیلم سینمایی نیمه دوم شهریور عازم بمبئی خواهند شد و طبق برنامه ریزی انجام شده پانزدهم مهرماه فیلمبرداری را در بالیوود شروع خواهند کرد.

قرار است تدوین همزمان فیلم در بمبئی انجام شود تا اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر باشد.

دو ماه قبل هم مریم زکریا، Maryam Zakaria بازیگر و مدل زیبای ایرانی تبار بالیوود (سینمای هند) که چند ماهی می شود مادر شده ،  در اینستاگرام خود خبر داد که با جواد نوروزبیگی تهیه کننده سینمای ایران برای بازی در یک فیلم مشترک ایرانی هندی قرارداد همکاری امضا کرده است.

همسر محمدرضا گلزار عکس سلام بمبئی شوهر مریم زکریا سلام بمبئی بیوگرافی مریم زکریا بازیگران سلام بمبئی اینستاگرام محمدرضا گلزار ازدواج محمدرضا گلزار
منبع: ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ