دستمزد کی روش : روزی ۱۴ میلیون تومان!

0
با توجه به دسترسی این عضو سابق فدراسیون به اسناد خاص، می توان این مبلغ را جدی گرفت. این مربی پیشکسوت و عضو کمیته اخلاق که به اطلاعات غیرعمومی دسترسی دارد امروز مبلغ روزانه درآمد کارلوس کی روش را بدون ذکر نام منبع اطلاعات خود، ۱۴میلیون تومان اعلام کرد!

حسین آبانگاه در مصاحبه امروز با رسانه ها اشاره دقیقی به رقم دستمزد سرمربی پرتغالی تیم ملی داشت که مدتهاست سوژه رسانه های داخلی و علاقمندان فوتبال است و با توجه به آگاهی این عضو سابق فدراسیون، می توان این مبلغ را جدی گرفت. این مربی پیشکسوت و عضو کمیته اخلاق که به اطلاعات غیرعمومی دسترسی دارد امروز مبلغ روزانه درآمد کارلوس کی روش را بدون ذکر نام منبع اطلاعات خود، ۱۴میلیون تومان اعلام کرد!

دستمزد کی روش در تیم ملی: روزی ۱۴ میلیون تومان!

وی در مورد درگیری کی‌روش با اسدی که بحث اول فوتبال ایران شده، گفت:«آقای کی‌روش روزی ۱۴ میلیون تومان از فوتبال ایران می‌گیرد و بعد این اجازه را به خودش می دهد که به همه توهین کند و هر کاری که می‌خواهد انجام بدهد. این در حالی است که طبق یکی از بندهای قرارداد کی‌روش، او حق مصاحبه با رسانه‌ها را ندارد مگر اینکه مجوز کتبی از رئیس فدراسیون فوتبال داشته باشد. کی‌روش طبق قراردادش فقط می‌تواند حین تمرین در مورد مسائل تمرین تیم ملی صحبت کند اما اکنون شاهد این هستیم که او هر روز علیه شخصیت‌های معتبر فوتبال ایران صحبت می‌کند و به آنها می‌تازد. یک روز به مایلی‌کهن می‌توپد روز دیگر شخصیت بازیکنی مثل رحمتی را زیر سوال می‌برد.

آبانگاه در بخشی دیگر از این مصاحبه گفت: خیلی جالب است که کی‌روش می‌گوید همه چیز در فوتبال ایران صفر است. امکانات، مسائل مالی و فقط من هستم که سوپرمن بوده‌ام و فوتبال ایران را نجات داده‌ام.

منبع: تابناک
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ