مشتریان ایرانی از کدام خودروها راضی هستند؟

0
ارزیابی میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری منتشر شد.

این ارزیابی از کیفیت خودروها در سه ماهه اول استفاده و با نظرسنجی از مصرف‌کنندگان در بازه زمانی شش ماهه اول سال جاری، از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران صورت گرفته است.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان،‌خودروی ام‌وی‌ام ۱۱۰ با کسب ۶۶۳ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز، بیشترین میزان رضایتمندی را به خود اختصاص داده است.

پس از آن خودروهای تیبا، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۱۱ به ترتیب ۶۳۰، ۶۲۴، ۶۲۳ و ۶۰۲ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز رضایتمندی مشتریان را کسب کرده‌اند.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، خودروی برلیانس اچ ۳۳۰، با کسب ۷۳۱ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز، بیشترین میزان رضایتمندی را به خود اختصاص داده است.

پس از آن خودروهای پارس تندر، تندر ۹۰ پارس خودرو،‌تندر ۹۰ ایران خودرو، تندر ۹۰ اتومات و برلیانس اچ ۲۳۰ اتومات به ترتیب ۷۲۶، ۷۲۴، ۷۲۴، ۷۱۵ و ۷۰۷ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز را به خود اختصاص داده‌اند.

خودروهای ام‌وی‌ام ۳۱۵ سدان، جک j۵ دستی، برلیانس اچ ۲۳۰ دستی، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار و ام‌وی‌ام ۵۵۰ دستی به ترتیب ۷۰۵، ۷۰۲، ۷۰۲، ۶۸۹ و ۶۸۸ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز را به خود اختصاص داده‌اند.

خودروهای ام‌وی‌ام ۵۳۰، دنا، سمند ef۷، سمند، رانا، سورن، پژو ۴۰۵، پژو پارس و تیبا هاچ‌بک به ترتیب ۶۶۸، ۶۶۴، ۶۶۴، ۶۵۹، ۶۵۹، ۶۵۵، ۶۳۸، ۶۳۳ و ۶۳۲ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز را به خود اختصاص داده‌اند.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان خودروی کیا پیکانتو با کسب ۷۸۲ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز، بیشترین میزان رضایتمندی مصرف‌کنندگان را به خود اختصاص داده است.

خودروهای میتسوبیشی میراژ، چانگان eado، چانگان cs۳۵، برلیانس اچ ۳۲۰ اتومات، برلیانس اچ ۳۳۰ اتومات، سابرینا و ام‌جی روور ۳ به ترتیب ۷۶۰، ۷۳۶، ۷۳۶، ۷۲۲، ۷۲۲، ۷۱۸ و ۷۱۴ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز را به خود اختصاص داده‌اند.

خودروهای ولیکس c۳۰، آریو، گریت وال m۴، ام‌وی‌ام x۳۳ دستی، ام‌وی‌ام ۵۵۰ اتومات، جک j۵ اتومات، ام‌وی‌ام x۳۳ اتومات و لیفان x۶۰ به ترتیب ۷۱۰، ۶۹۵، ۶۹۳، ۶۹۱، ۶۸۷، ۶۸۶، ۶۸۲ و ۶۷۷ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز را کسب کرده‌اند.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان، دو خودروی کیا سراتو دستی و ام‌جی روور ۳۵۰ مشترکا با کسب ۷۵۳ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز، بیشترین میزان رضایتمندی را به خود اختصاص داده‌اند.

خودروهای کیا سراتو اتومات، هیوندا i۲۰، جک s۵، رنو داستر، بسترن b۵۰ (آسا) و لندمارک به ترتیب ۷۵۱، ۷۳۹، ۷۲۷، ۷۲۴، ۷۲۲ و ۶۵۲ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز را کسب کرده‌اند.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۱۰۰ تا ۱۲۵ میلیون تومان، خودروی رنو فلوئنس با کسب ۸۱۲ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز، بیشترین میزان رضایتمندی را به خود اختصاص داده است.

خودروهای رنو کپچر، مزدا ۳ و ام‌جی روور ۶ نیز به ترتیب ۷۸۹، ۷۷۳ و ۷۵۶ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز را به خود اختصاص داده‌اند.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی بیش از ۱۲۵ میلیون تومان، خودروی آلفا رومئو جولیتا با کسب ۸۲۳ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز، بیشترین میزان رضایتمندی را به خود اختصاص داده است.

خودروهای هیوندا i۴۰، هیوندا سوناتا lf، اپتیما، هیوندا سوناتا yf، رنو کلئوس و کیا سراتو به ترتیب ۸۱۶، ۸۰۴، ۷۹۶، ۷۹۴، ۷۹۰ و ۷۸۸ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز را به خود اختصاص داده‌اند.

منبع: جام نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ