دعوای خونین پدر و پسر

0
مردی که به اتهام قتل پسرش در شهرستان کهنوج دستگیر شده، ادعا می‌کند که قصد داشته با شلیک گلوله پسرش را بترساند.

چند روز پیش مأموران پلیس شهرستان کهنوج در جریان تیراندازی خونین در یکی از محله‌های شهر قرار گرفتند. پسر ۲۱ساله‌ای داخل خانه مسکونی هدف اصابت گلوله سلاح شکاری قرار گرفته و از ناحیه قفسه سینه به‌شدت مجروح شده بود. پسر جوان به بیمارستان منتقل شد اما جانش را از دست داد. اعضای خانواده مقتول مدعی شدند که نمی‌دانند چه اتفاقی برای پسرشان افتاده و چه‌کسی او را به قتل رسانده است اما در تحقیق از همسایه‌ها مشخص شد که پسر ۲۱ساله با پدرش اختلاف داشته و پیش از جنایت همسایه‌ها صدای دعوا و درگیری آنها را شنیده بودند.

مأموران که به اعضای این خانواده مشکوک شده بودند به بازرسی داخل خانه پرداختند و موفق شدند سلاح شکاری را که در یکی از اتاق‌ها جاسازی شده بود، پیدا کنند. در چنین شرایطی پدر خانواده بازداشت شد و به قتل پسرش اعتراف کرد. او گفت: پسرم مدام از من پول می‌خواست و من هم به وی پول می‌دادم اما از این ماجرا خسته شده بودم.

وی ادامه داد: صبح روز حادثه، او را بیدار کردم و خواستم که با من برای سرکشی از مزارع کشاورزی‌مان همراه شود اما او‌گفت که نمی‌خواهد کار کند. بر‌سر این مسئله با هم درگیر شدیم و من به سراغ سلاح شکاری‌ام رفتم تا او را بترسانم. ۲گلوله شلیک کردم اما یکی از گلوله‌ها به قفسه سینه او برخورد کرد. به‌گفته سرهنگ فیروز‌بخت، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج، متهم پس از اعتراف به جنایت برای ادامه تحقیقات در‌اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ