سحر جعفری جوزانی ، قربانی جدید اهانت در شبکه های اجتماعی

0

«سحر جعفری جوزانی» بازیگر سینما و تلویزیون هم به جمع شاکیان شبکه های اجتماعی پیوست و در صفحه شخصی‌اش از کسانی که او را مورد توهین قرار داده بودند گلایه کرد. پیش از این بهرام رادان، هاینه توسلی، بهاره رهنما و الهام چرخنده نیز با انتشار مطالبی در صفحات شخصی خود از توهین های بی امان برخی کاربران گلایه کردند.

همسر سحر جعفری جوزانی عکس جدید بازیگران شوهر سحر جعفری جوزانی بیوگرافی سحر جعفری جوزانی اینستاگرام بازیگران
سحر جعفری جوزانی” بازیگر سینما و تلویزیون هم به جمع شاکیان شبکه های اجتماعی پیوست و در صفحه شخصی اش نوشت: «سلام دوستان من این صفحه رو باز کردم و تا به امروز با عشق وعلاقه جواب تک تک دوستان رو دادم؛ ولی متاسفانه این فرهنگ هنوز اینجا جا نیفتاده.

 همسر سحر جعفری جوزانی عکس جدید بازیگران شوهر سحر جعفری جوزانی بیوگرافی سحر جعفری جوزانی اینستاگرام بازیگران

با وجود اینکه خیلی از شما به من لطف دارین؛ اما خیلی ها هم توهین می‌کنن و عده ای هم به اسم مردمی بودن به خودشون اجازه می‌دن هر سوالی و بپرسن و وظیفه ی من میدونن که جواب بدم. توقع خیلی از دوستان هم بالا رفته اگه یک بار پیامشون رو نبینم و پاسخ ندم ناراحت می‌شن، اگه فالوشون نکنم ناراحت می‌شن، خیلی ها می‌گن آدم داری که به ما جواب میده وووو. من متوجه شدم دوستان هنرمندی که جواب نمی‌دن دلیلش احتمالا پیش بینی همین اتفاقات هست. من همه شما رو دوست خطاب کردم اما همین دوستان یک روز به آدم میگن فرشته ی مهربون و روز بعد تبدیلت می‌کنن به دیو پلید.

من بدون علاقه و از روی تظاهر دوست ندارم کاری رو انجام بدم و دیگه این احساس رو ندارم و انگار وظیفه هست برای همین دیگه جواب تک تک دوستان رو نمی‌دم و هر کی دوست داره می‌تونه دیگه فالو نکنه. هر جا هستین موفق و سلامت باشین. سحر جعفری جوزانی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ