مراسم تشییع حجت الله خطیب ، مدیرعامل سابق پرسپولیس + عکس

0
حجت‌الله خطیب، سرپرست سابق فدراسیون کشتی و مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس که چند ماهی را با بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد بعد از طی دوران طولانی بیماری دار فانی را وداع گفت.
مراسم تشییع حجت الله خطیب بیوگرافی حجت الله خطیبحمید بنی تمیم دبیر فدراسیون کشتی با تایید این خبر گفت: این ضایعه را به جامعه ورزش و کشتی تسلیت می گویم و امیدوارم مرحوم خطیب مورد غفران رحمت الهی قرار گیرد.

حجت الله خطیب همچنین سال‌ها به عنوان مدیرکل تربیت بدنی استان مازندران و چندین سال هم به عنوان مدیرکل تربیت بدنی استان تهران فعالیت می‌کرد که در زمان حیاتش منشا خدمات خیری برای ورزش کشور بود.

همچنین در زمان سرپرستی خطیب بر فدراسیون کشتی، تیم ملی کشتی فرنگی موفق به کسب ۳ مدال طلای تاریخی در المپیک لندن و کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد.

مراسم تشییع حجت الله خطیب بیوگرافی حجت الله خطیب
وی سال ها مدیریت ورزش استان تهران را بر عهده داشت و طی سال های ۹۰ تا ۹۲ هم سرپرست فدراسیون کشتی بود. خطیب از خردادماه ۱۳۸۳ تا آذرماه ۱۳۸۴ مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود.مراسم تشییع پیکر آن مرحوم ساعت ۸ صبح  (دوشنبه) از ورزشگاه شهید شیرودی تهران انجام شد.

پیکر آن مرحوم در شهرستان نور استان مازندران به خاک سپرده خواهد شد.

حجت اله خطیب متولد ۱۰ فروردین سال ۱۳۳۳ در شهرستان نور استان مازندران، حدود بیست سال ریاست اداره کل تربیت بدنی استان تهران را برعهده داشت، علاوه بر مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، به مدت دو سال نیز(سال های ۹۰ تا ۹۲) سرپرست فدراسیون کشتی بود.
ساتین درگذشت حجت الله خطیب را به خانواده آن مرحوم و جامعه ورزش تسلیت می گوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ