سریال های ماه رمضان ۹۵ +خلاصه داستان و زمان پخش

0

شبکه یک سیما

 مجموعه تلویزیونی “پادری” به کارگردانی محمدحسین لطیفی، در ۲۱ قسمت ۴۲ دقیقه ای تولید شده است که در ایام ماه مبارک رمضان هر شب بعد از اخبار ساعت ۲۱ پخش می شود.

در خلاصه داستان این مجموعه که با دست مایه های طنز همراه است آمده: قالیشویی مشتاق تعطیل شده است و فیروز در ایام نزدیک به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق، سعی می کند با اجاره یک قالیشویی دیگر، کارش را ادامه دهد. او که با انبوهی از فرش های نشسته روبرو است، دردسرهای جدیدی برایش رخ می دهد. ساعت یک بامداد، ۹:۴۵ و ۱۴:۴۵ روز بعد این مجموعه برای علاقه مندان تکرار خواهد شد.

شبکه دو سیما

جواد افشار که پیش از این توانست سریال «کیمیا» را جزو افتخارآمیزترین مجموعه‌های تلویزیونی خود کند، این‌بار در ماه مبارک رمضان با «برادر» به تهیه‌کنندگی نعمت چگینی به شبکه دو می‌آید.
عوامل مجموعه تلویزیونی «برادر»، در حال حاضر به تصویربرداری بخش‌های داخلی در شهرک چشمه مشغول هستند و تا چند روز آینده راهی شمال می‌شوند.

«برادر» عنوان سریالی است به قلم آرش قادری که نوعی از سبک زندگی ایرانی اسلامی را با به تصویر کشیدن خانواده «حاج کاظم پهلوان» روایت می‌کند.

حسین یاری، پوریا پورسرخ، لیلا اوتادی، حسن پورشیرازی، سهیلا رضوی، رضا توکلی، کاوه خداشناس، سوگل طهماسبی، مژگان بیات، بیوک میرزایی، سیدمهردادضیایی، مجید واشقانی، محمدرسول صفری، حسین توشه، کاظم بلوچی، محمدجواد طاهری، قدرت صالحی، نسرین نکیسا، مهرداد ضیایی، فرشید صمدی، فرج گل‌سفیدی، بهنام قربانی، علی اصغر نوبخت، علیرضا درویش نژاد،  عباس محمدی، هادی قمیشی، افسانه تهرانچی، سمیرا مهدوی شکیب، زهرا فراهانی، امید منصورفلاح و کودک خردسال حنانه شاهرخی از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه ایفای نقش خواهند کرد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «حاج کاظم پهلوان» مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تأکید بر حمایت از تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می‌کند. او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پر جنب و جوش است، بر ضد واردات قاچاق برنج‌های تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می‌کند. این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی می‌شود. دشمنان با اغفال «ناصر» پسر دیگر او، وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر به وقوع ماجراهایی منجر می‌شود که … .

شبکه سه سیما

مجموعه تلویزیونی «چرخِ فلک» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و بهرام عظیم پور این روزها در حال تصویربرداری است و در کنار بازیگران اصلی لاله صبوری، بهناز جعفری، اندیشه فولادوند، لیلا اوتادی، احسان امانی در قالب داستان کوتاه برای شبکه سه سیما آماده می‌شود.

میلاد کی‌مرام، بهناز جعفری، اندیشه فولادوند، لیلا اوتادی، احسان امانی، فرزانه نشاط خواه و علیرضا جعفری دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون جلوی دوربین رفته اند و در ادامه به جمع این بازیگران اضافه می‌شوند.

تصویربرداری «چرخِ فلک» که برای شبکه ۳ سیما تولید می شود، از اواخر بهمن ماه آغاز شده و به علت تولید سنگین، تصویربرداری آن تا ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
این مجموعه مناسبتی که با قلم علیرضا طالب زاده نگارش شده است، به تهیه کنندگی مجید مولایی ساخته می‌شود و کامبیز دارابی مجری طرح و محسن صرافی نیز به عنوان مدیر تولید این پروژه تلویزیونی حضور دارند.

محتوای این اثر در ارتباط با بحث تاثیراتی است که افراد در زندگی روی هم می گذارند و نتایج اعمالشان به خودشان برمی گردد. این پروژه در زمره تولیدات سنگین تلویزیونی است که حدود ۱۰۰ بازیگر در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت. این مجموعه تلویزیونی در ۱۴ اپیزود و۲۸ قسمت، داستان‌هایی را از طبقات مختلف اجتماعی و اقتصادی و شکل ارتباط میان مردم روایت می‌کند و مثل اغلب کارهایی که توسط طالب زاده نگارش می شود، پرلوکیشن است و همه تصاویر در استان تهران ضبط خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ