رونمایی از آلبوم جدید غلامرضا صنعتگر (هنوز سر پام)

0

مراسم رونمایی از آلبوم جدید غلامرضا صنعتگر با عنوان «هنوز سر پام» در تالار مهر حوزه هنری با حضور غلامرضا صنعتگر، هنرمندان و جمعی از شاعران برگزار شد.

بیوگرافی غلامرضا صنعتگر بیماری غلامرضا صنعتگر آلبوم جدید غلامرضا صنعتگر

در این محفل شعر و هنر، شاعر و ترانه سرا امیر ارجینی، غلامرضا صنعتگر خواننده، رضا فیاضی بازیگر،استاد ضیایی و … حضور داشتند.

پس از خواندن شعر توسط شاعران جوان و سخنرانی استاد ضیایی، نوبت به دکتر چراغعلی آهنگساز آلبوم رسید.

محمدرضا چراغعلی عنوان کرد: من در این مجلس قصد نقد آلبوم را ندارم؛ اما موضوع گفتنی این است که غلامرضا درد کشیده است و به اعتقاد من هرکس که درد کشیده باشد؛ اثرش بیشتر به دل می نشیند.

وی افزود: باید به غلامرضا صنعتگر، به خاطر پشتکار و تلاشش تبریک بگویم.

چراغعلی اظهار داشت: غلامرضا صنعتگر از خطه جنوب کشور است و فرهنگ جنوب کشور ما با موسیقی عجین است. قابل ذکر است عنصر اصلی موسیقی جنوب «ریتم» است یا به بیانی ریتم محور است.

این آهنگساز تشریح کرد: متاسفانه موسیقی پاپ کشور ما بی هویت شده است. برای درک بهتر مثالی می‌زنم؛ برای مثال وقتی ما موسیقی ترکی یا عربی می شنویم، سریع متوجه جغرافیای آن موسیقی می شویم، اما در حال حاضر به دلیل فقر ملودی و کمبود سواد تنظیم کننده‌ها، موسیقی ایرانی ما دارای هویت نیست. مشکل دیگر اینکه ما هیچ بستری برای هنرمندان فراهم نمی کنیم که هنرمند بتواند هنرش را ارائه کند.
چراغعلی در مورد آلبوم جدید غلامرضا صنعتگر گفت: غلامرضا صدای دوست داشتنی دارد و محبوب مردم است؛ اما من فکر میکنم موفقیت این آلبوم به تبلیغات بیشتری نیاز دارد.

سپس از غلامرضا صنعتگر دعوت شد تا به همراه گروهش به روی صحنه بیایند.

با آمدن غلامرضا صنعتگر به روی صحنه، چراغ های سالن خاموش و استیج با نورپردازی مزین شد. همزمان صدای نواختن نوازندگان فضا را پرکرد. همراه با اجرای موسیقی، صنعتگر گفت: ۱۳ سال گذشت تا بگویم هنوز هم سر پام ؛۱۳سال طول کشید و با سختی های زیادی سپری شد. با بیماری با بی‌مهری، اما امروز عزیزانی را در اینجا می بینم که مدیون محبت و لطفشان هستم.

سپس مشغول خواندن اولین آهنگش شد. پس از اجرای آهنگ اول غلامرضا صنعتگر با حضار سلام و احوالپرسی کرد و به آنها خوشامد گفت.

این خواننده پس از اجرای دومین آهنگش و تشویق حضار از روی صحنه به امام رضا (ع) سلامی داد و آهنگ را به این امام معصوم تقدیم کرد.

در پایان صنعتگر به معرفی گروه نوازندگانش پرداخت.

بهروز میرزایی (نوازنده گیتار)، سینا ذکایی (نوازنده فلوت) و فرید یزدان (نوازنده پیانو).

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ