خواننده مبتلا به سرطان روی صحنه می خواند + عکس

0
مجموعه رقابتی «هزار صدا» در هفتهء آخر از خرداد ماه سال جاری، دور جدید خود را آغاز می کند.

دور جدید برنامه «هزارصدا» از روز شنبه ۲۳ خرداد ماه سال جاری در فرهنگسرای نیاوران آغاز می شود. در برنامه این روز که در ژانر موسیقی پاپ برگزار می گردد و اولین برنامه از سال سوم آن است، «نیما مسیحا» به عنوان کارشناس خوانندگی، «رضا تاجبخش» به عنوان کارشناس ملودی و تنظیم و «مسعود امامی» به عنوان کارشناس ترانه به بررسی آثار خوانندگان جوان خواهند پرداخت و در پایان نفرات برگزیدهء مردمی و کارشناسی معرفی خواهند شد.

بیوگرافی غلامرضا صنعتگر بیماری غلامرضا صنعتگر
در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری، فینال بخش پاپ و سنتی این برنامه برای انتخاب برترین های سال ۹۳ برگزار و نفرات برگزیده انتخاب شدند و پس از آن مجموعهء «هزار صدا» وارد فاز جدید خود شد. در این برنامه همچنین خواننده و آهنگساز جنوبی ، غلامرضا صنعتگر، سازنده قطعات مشهور «امام رضا(ع)» و «میهن عزیزم ایران/ با درفش کاویانی» به عنوان خواننده میهمان قطعاتی را تقدیم حضار خواهد کرد.
برنامه «هزار صدا» روز شنبه ۲۳ خرداد از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.
«هزارصدا» اولین برنامه مسابقه موسیقی و خوانندگی در ایران است که از شهریور سال ۹۲ آغاز به کار کرده است و هم اکنون در دو بخش سنتی و پاپ، استعدادهای جوان موسیقی را به علاقمندان این هنر معرفی می کند. مدیر و مجری این برنامه آرش نصیری، روزنامه نگار باسابقه موسیقی ست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ