فرماندار شهرستان بن: این مردم نمی‌دانستند آسفالت چیست

0
جانشین حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: فرماندار شهرستان بن جهادگران اردوهای جهادی را محکوم به سیاسی‌کاری کرد.

امیرحسین خورشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی دانشگاه بهشتی به مدت ۲۰ روز اردوهای جهادی را در یکی از مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری برگزار کردیم.

جانشین حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: این اردوی جهادی از ۱۰ تا ۳۰ مردادماه جاری در شهرستان بن یکی از شهرستان‌های ۹ گانه استان چهارمحال و بختیاری برگزار و تمامی روستاهای این شهرستان را تحت پوشش دادیم.

 وی بیان داشت: از تاریخ ۱۰ تا ۲۰ مردادماه کارهایی از قبیل عمرانی و فرهنگی توسط برادران و از ۲۰ تا ۳۰ مردادماه طرح‌های سبک‌تر مثل نقاشی و … در این شهرستان انجام شده است.

خورشیدی با اشاره به همکاری مطلوب سپاه ناحیه بن در راستای برگزاری این اردوی جهادی و فراهم کردن امکانات لازم در حد توان خود گفت: متاسفانه فرمانداری این شهرستان اصلا همکاری لازم را نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: در روز ۲۸ مردادماه که مراسم اختتامیه این اردوی جهادی برگزار شد و فرماندار شهرستان بن نیز در این مراسم حضور داشت و همه را متهم به سیاسی‌کار کرد.

جانشین حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: در طی این مدت دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را در این شهرستان شناسایی و به مددجویان کمیته امداد بسته‌های لوازم التحریر، کارت هدیه اهدا شد و هدایای مقام معظم رهبری را نیز به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اهدا کردیم.

خورشیدی افزود: وقتی گزارشات این اقدامات را به فرماندار شهرستان بن ارائه کردیم وی ما را متهم به سیاسی‌کاری کرد و اعلام کرد شما با این کارتان دولت را خراب کردید.

اخبار شهرکرد اخبار شهرستان بن

وی خاطرنشان کرد: فرماندار شهرستان بن دولت نهم و دهم را محکوم به خیانت کرد و اعلام داشت که فقط در طی سه سال گذشته به مردم خدمت شده است و این مردم نمی‌دانستند آسفالت چیست که من بخش وسیعی را از جاده‌های این شهرستان را آسفالت کردم.

این مسؤول با بیان اینکه آسفالت جاده‌های روستایی این شهرستان از پنج سال گذشته یعنی دو سال پایانی دولت سابق شروع شده است، بیان داشت: فرماندار شهرستان بن با رفتار بد خود همه اقدامات جهادگران را پنبه کرد و وقتی با واکنش ما مبنی بر انتقال این رفتار او به مسؤولان مواجه شد گفته است که هیچ کاری نمی‌توانید انجام بدهید.

منبع : فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ