لامبورگینی کونتاش با پلاک ملی در ایران +عکس

0

تصویر خودروی لامبورگینی کونتاش با پلاک ملی را مشاهده می‌کنید.

قیمت ماشین های لوکس قیمت لامبورگینی کونتاش قیمت لامبورگینی فروش لامبورگینی خودرو گرانقیمت Lamborghini Countach

پس از جدایی بسیار ناراحت کننده جناب آقای لامبورگینی از کمپانی خویش ، خودرویی که وی تنها طرح آنرا ریخته بود توسط فرد دیگری طراحی و ساخته شد و در اختیار عموم قرار گرفت . در این زمان درب های قیچی وار لامبورگینی ابداع شد و دیگر این خودرو ساز را با این نام می شناسند و در هرجا دربهای خودرویی را اینگونه نمایند ، گفته می شود درب لامبورگینی دارد .

این خودرو بسیار زیبا در سالهای ۱۹۷۴ تا ۱۹۹۰ بر روی خط تولید قرار داشته است و در نهایت ۲۰۴۲ دستگاه از این گاو وحشی تولید شده است که یکی از این خودروها در ایران و در موزه خودروهای کلاسیک ایران قرار دارد .

قیمت ماشین های لوکس قیمت لامبورگینی کونتاش قیمت لامبورگینی فروش لامبورگینی خودرو گرانقیمت Lamborghini Countach

این خودرو در زمان خودش هر چه که مدعی بوده است را به چالشی دعوت مینومده است و در نهایت میان این مدعیان تنها علاقه خربدار به ظاهر این خودرو بوده است که باعث انتخاب شدن و یا نشدن آن توسط خریدار را داشته است . زیرا در میناه راه میان این خودرو و فراری ۲۸۸GTO و فراری F40 و مدل های دیگر باید یکی را انتخاب می داشته اید .

این خودرو در زمان خویش چنان طراحی دلپذیر و زیبایی داشته که نه تنها در آن زمان بلکه امروزه هم راهنمایی بسیاری از خودرو سازان بوده و هست و حتی دیابلو و موریسه لاگو را نیز می توان پیرو طرح خارق العلاده این خودروی رویایی دانست .

قیمت ماشین های لوکس قیمت لامبورگینی کونتاش قیمت لامبورگینی فروش لامبورگینی خودرو گرانقیمت Lamborghini Countach

موتور این هیولای زیبا ۱۲ سیلندر بوده و دارای ۶ کاربراتور می باشد ( هر ۲ سیلندر یک کاربراتور ) . این خودرو در مدل های LP400 و LP500S و ۵۰۰۰QV, 25th Anniversary ، تولید گشته است و مدل اولیه دارای موتوری ۴ لیتری به حجم ۳۳۹۲۹ سی سی و LP500 دارای موتوری به حجم ۴٫۸ لیتر ( ۴۷۵۴ سی سی ) و در نهایت دو مدل آخر که در آخرین سالهای تولید بر روی خط تولید قرار داشتند دارای موتور ۵٫۲ لیتری ( ۵۱۶۷ سی سی ) می بودند . در موتور ۵٫۲ لیتری از سیستم چهار سوپاپ برای هر سیلندر استفاده شده است که در زمان خویش یکی از بهترین موتورهای ۱۲ سیلندر شناخته می شده است .

قیمت ماشین های لوکس قیمت لامبورگینی کونتاش قیمت لامبورگینی فروش لامبورگینی خودرو گرانقیمت Lamborghini CountachLamborghini Countach

دو دستگاه لامبورگینی کانتاش در حراجی خودرویی در سیلوراستون برای فروش گذاشته شده‌اند که برای آن‌ها قیمتی نزدیک به ۳۰۰ هزار پوند تعیین شده است، این قیمت تقریبا برابر با ۴۰۰ هزار دلار است. با چنین پولی می‌توان یک لامبورگینی اونتادور جدید را خرید.

چنین قیمتی برای این خودروها نشان می‌دهد که خودرویی که در سال‌های کودکی پوستر آن را روی دیوار اتاقمان نصب می‌کردیم هنوز هم طرفدارانی دارد و افرادی از همان نسل از مغز اقتصادی بهتر از دیگران برخوردار هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ