بازداشت خواننده مشهور بخاطر رسوایی جنسی +عکس

0

با شکایت یک دختر جوان ، خواننده مشهور و معروف به خاطر رابطه جنسی با این دختر دستگیر شد .

انتشار یک کلیپ غیر اخلاقی سبب رسوایی خواننده مشهور عرب شده است. خواننده و بازیگر معروف مراکشی با اتهام سنگین و سیاه در فرانسه مواجه است.

سعد لمجرد، Saad Lamjarred خواننده و بازیگر معروف عرب که از طریق برنامه سوپر استار مشهور شد به اتهام سنگین ارتباط با یک دختر جوان بازداشت شد و با شرایط تشدید جرم و جنایت در فرانسه مواجه است.

 همسر سعد المجرد مراکش فساد جنسی عرب ها فساد جنسی خواننده ها رسوایی جنسی دختر مراکشی خواننده عرب بیوگرافی سعد المجرد Saad Lamjarred

رسوایی خواننده عرب

وکیل این خواننده معروف در خصوص انتشار فیلم هایی مبنی بر ایجاد ارتباط سعد با یک دختر جوان به خبرنگاران گفت:موکل من باید از این اتهام تبرئه شود، زیرا فیلم ها نشان دهنده آن است که این ارتباط با رضایت طرفین صورت گرفته است.

وی ادامه داد:به نظر ما انتشار این کلیپ از سوی شاکی – دختر جوان – است اما در مورد قصد وی فقط می توانیم حدس بزنیم که امیدوارم هیچ کدام از این حدس ها درست نباشد.

همسر سعد المجرد مراکش فساد جنسی عرب ها فساد جنسی خواننده ها رسوایی جنسی دختر مراکشی خواننده عرب بیوگرافی سعد المجرد Saad Lamjarred

در حال حاضر همه طرفداران این چهره مشهور در انتظار صدور رای دادگاه هستند، رایی که ممکن است در ازای آن سعد مجبور شود برای همیشه از دنیای چهره ها خداحافظی کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ