پرسرعت‌ترین اینترنت جهان در کدام کشور است؟

0

به گزارش ساتین : شرکت SK Telecom که بزرگترین اپراتور تلفن‌همراه در کره جنوبی محسوب می‌شود سرویس مخابراتی جدیدی عرضه کرده است که چهار برابر سریع‌تری از خدمات مبتنی بر شبکه LTE موجود در کشور کره عمل می‌کند.

فارس به نقل از تِک‌رادار، این شرکت اعلام کرد که از اواخر سال ۲۰۱۴ میلادی به مشترکان خود امکان می‌دهد با سرعت بالای ۳۰۰ مگابیت در ثانیه به اینترنت بی‌سیم متصل شوند. لازم به ذکر است که شبکه‌های مخابراتی LTE اکان اتصال به اینترنت را با سرعت ۷۵ مگابیت در ثانیه فراهم می‌کنند و شبکه‌های LTE-A نیز امکان اتصال به اینترنت با سرعت ۱۵۰ مگابیت را فراهم می‌آورند.

این فناوری جدید LTE-Advanced Band Carrier Aggregation نام دارد و بر اساس آن شبکه مخابراتی کره جنوبی می‌تواند سرعت اینترنت را چهار برابر سریع‌تر از شبکه‌های LTE و دو برابر سریع‌تر از شبکه‌های LTE-A در اختیار مردم بگذارد.

دسترسی به این سرعت باورنکردنی ممکن خواهد بود. زیرا در فناوری یاد شده از دو باند فرکانسی مختلف استفاده شده است تا هرگونه تداخل از بین برود.

به گفته این شرکت مخابراتی، با اینترنت ۳۰۰ مگابیتی می‌توان یک فیلم با حجم ۸۰۰ مگابایت را در کمتر از ۲۲ ثانیه بارگذاری کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ