تزریق آمپول، جان دختر جوان را در بیمارستان گرفت

0

زهرا کارکن دختر جوان اهل روستای کافی الملک شهرستان شبستر حوالی ساعت ۱۹ جمعه ۱۱ فروردین ماه  به علت تنگی نفس به بیمارستان شبستر مراجعه می کند که تزریق یک آمپول موجب حساسیت و فوت این جوان می شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شبستر در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز ضمن تایید فوت این جوان گفت: این خانم با تنگی نفس به بیمارستان شبستر آمده که هیدرو کورتیزون که درمان طبیعی تنگی نفس است ،تزریق شده است.

رضا عزیز زاده اظهار کرد:متاسفانه بعد از تزریق این آمپول بیمار دچار شوک شده  و علی رغم اینکه عملیات احیا نیز انجام شده ، متاسفانه بیمار فوت نموده است .

وی افزود:جسد مرحومه به پزشک قانونی ارجاع داده شده تا بررسی شود که خدای نکرده اگر قصور پزشکی و هر اتفاقی که منجر به این حادثه شود بررسی و اقدامات لازم انجام شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شبستر با بیان اینکه این اتفاق ناراحت کننده و غیر منتظره می باشد عنوان کرد:تمامی داروها عوارض دارند و به همین علت تاکید می شود بدون نسخه پزشک دارو استفاده نشود .

وی ادامه داد:در علم پزشکی چنین اتفاقاتی می افتد و عوامل بیمارستان و پزشکان تلاش می کنند که بیماران درمان یابند و وقوع این حادثه برای خانواده این بیمار سخت است و از خداوند طلب صبر برای خانواده این مرحومه را داریم .

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شبستر در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد:علی رغم اینکه در وقوع این اتقاق هیچگونه عمدی نبوده است جسد به پزشکی قانونی ارجاع داده شده تا بررسی شود و نتایج اعلام خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ