تور مختلط خبرنگاران کشوری در ایلام + عکس

0

در روزهای گذشته  تور رسانه‌ای کشوری که توسط مرکز روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌ فرهنگی و با حضور ده‌ها عکاس و خبرنگار از رسانه‌های مختلف به‌ مقصد سه استان غربی کشور یعنی کردستان، ایلام و کرمانشاه برگزار شد.

پوریا سوری“، رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی در گفت‌وگو با “میراث‌آریا” با اعلام این خبر، افزود: بعد از برگزاری موفقیت‌آمیز اولین تور رسانه‌ای این سازمان به‌مقصد سیستان‌وبلوچستان در اسفند ۹۵، دومین تور رسانه‌ای این سازمان به‌مقصد استان‌های کردستان، ایلام و کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این تور رسانه‌ای خبرنگاران به دو گروه تقسیم می‌شوند و به بازدید از ابنیه تاریخی، جاذبه‌های گردشگری و بازارهای سنتی در سه استان کردستان، ایلام و کرمانشاه می‌پردازند.

سوری ادامه داد: این تور رسانه‌ای با حضور ده‌ها عکاس و خبرنگار از رسانه‌های مختلف از روز پنجشنبه ۳۱ فروردین ۹۶ آغاز می‌شود و تا پایان روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ۹۶ ادامه دارد.

رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: خبرنگاران شرکت‌کننده در این تور رسانه در سفر به استان ایلام از تنگه رازیانه، سد سیمره، قلعه میر‌غلام‌شاهی، شهر تاریخی سیمره، قلعه پوراشرف، قلعه بهرام چوبین، پل تاریخی گاومیشان و اقامتگاه بوم‌گردی گاومیشان بازدید خواهند کرد؛ ضمن اینکه بازدید از دریاچه دوقلوی سیاه‌گاو، آبشار ماهوته، اثر تاریخی پشت قلعه آبدانان، چشمه‌های آبگرم، امامزاده ابراهیم(ع)، قلعه کنجان‌چم و غار زینگان بخش دیگری از سفر خبرنگاران به این استان است.

به‌گفته سوری، خبرنگاران حاضر در این تور در سفر به این استان همچنین با استاندار ایلام دیدار می‌کنند و از روستای هدف‌گردشگری علیا و تنگه سازبن، روستای ساتیاری و غار قوری‌قلعه بازدید به‌عمل می‌آورند.

اما یکی از حاشیه های این تور رسانه ای، برگزاری اردوی مختلط و مغایر با شئونات اسلامی بوده که اعتراض جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام را به همراه داشته است.

عکس زیر مربوط به اردوی مختلط این تور رسانه ای در استان ایلام است که خبرنگاران و عکاسان در حالتی نامناسب و در مسیر غار زینگان هستند.

تور مختلط اردوی مختلط اخبار ایلاممنبع : ایلام بیدار

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ