واکنش احمدی نژاد به اظهارات دادستان دیوان محاسبات کشور

0

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور دولت های نهم و دهم در واکنش به اظهارات دادستان دیوان محاسبات کشور، بیانیه ای را صادر کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج والعافیه والنّصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه»

ملت عزیز و بزرگوار ایران

سلام و درود خدا بر شما و همه مومنان و موحدان و آزادی خواهان و عدالت طلبان

متاسفانه و در شرایطی که کشور با تهدیدات فراوان خارجی و داخلی مواجه است و مردم تحت شدید ترین فشارهای اقتصادی و سیاسی و تبلیغاتی قرار دارند ، باندهای قدرت و ثروت با سواستفاده از شرایط به دنبال اجرای سناریویی ناجوانمردانه علیه جمعی از خادمان شما در دولت های نهم و دهم هستند.

پرده اول این سناریو با دستگیری بلا وجه آقای بقایی اجرا شد و پرده دوم در اظهارات غیرقانونی دادستان دیوان محاسبات و اتهامات سراسر کذب ایشان رونمایی شد.

اینجانب اصرار داشته و دارم که مانند ۱۲ سال گذشته به خاطر مصالح کشور در برابر این رفتارهای ضداخلاقی و ضد مردمی به سکوت خود ادامه دهم لیکن امروز احساس وظیفه می کنم تا پشت پرده این نقشه شوم و این اقدامات زشت را برملا نمایم.

ضمن تکذیب قاطع این ادعاها ، اعلام میدارد که اظهارات این فرد، مصداق مجرمانه اشاعه اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و رفتار و اقدامات این فرد که به پشتیبانی صاحبان قدرت تکرار می شود بر خلاف قانون اساسی و مستوجب تعقیب قضایی است.

اما از آنجا که طی سالهای اخیر شکایت ما از افترا و اتهام زنندگان تاکنون رسیدگی نشده است ، به ناچار باید این مسائل را با شما در میان بگذارم. به لطف خداوند و به زودی شرح کاملی از اصل ماجرا و توطئه های غیر اخلاقی طراحی شده را با شما در میان خواهم گذاشت.

از خداوند متعال سلامتی و عزت ملت را تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) مسئلت دارم

خادم ملت ایران

محمود احمدی نژاد

***

دادستان دیوان محاسبات: علیه احمدی‌نژاد ۷ حکم صادر شده/ همه قطعی و در حال اجرا هستند / اموال او کفاف جبران خسارات را نمی‌دهد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ