خانه‌های میلیاردی تهران کجاست؟

0

خانه‌های گران را تا پیش از این در مناطق شمالی تهران می‌شد یافت؛ چه از نظر قیمت هر مترمربع و چه از جهت نرخ نهایی، لوکس و گران‌ترین خانه‌ها اغلب در این بخش بودند. اما به نظر می‌رسد شرایط و فضای اقتصادی کشور به سمتی رفته که در مناطق دیگر تهران نیز خانه‌های میلیاردی وجود دارد.

آن‌طور که در بررسی‌های میدانی آشکار است، به طور معمول متراژ این خانه‌ها بالاست و به همین دلیل، باید میلیاردی برای این خانه‌ها هزینه کرد. از سوی دیگر، این خانه‌ها قدیمی‌ساز هستند و یک عامل گرانی این خانه‌ها، همین موضوع است.

بنا به این گزارش، در منطقه شیخ‌هادی، کوچه شهید سخن‌ور یک خانه ویلایی ۵۴۲ متری با ۳۰ سال ساخت هر مترمربع ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است که قیمت نهایی این خانه، ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از سوی فروشنده اعلام شده است.

در منطقه قیطریه، خیابان قیطریه‌جنوبی یک خانه ۲۲۰ متری نوساز هر مترمربع ۱۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان برای فروش گذاشته شده است که برای این خانه باید ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه کرد.

در منطقه یوسف‌آباد، خیابان اسدآبادی نیز یک خانه ویلایی ۳۲۰ متری با ۳۳ سال ساخت هر مترمربع ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است و قیمت نهایی این خانه ۴ میلیارد و ۴۴۸ میلیون تومان خواهد بود.

در منطقه دروس، کوچه شهید معتمدی‌دهکردی یک خانه ویلایی ۲۰۰ متری با ۳۵ سال ساخت هر مترمربع ۱۴ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان برای فروش گذاشته شده است که برای این خانه باید ۲ میلیارد و ۹۷۵ میلیون تومان هزینه کرد.

در منطقه سیدخندان، خیابان ابوذرغفاری‌شمالی یک خانه ویلایی ۱۷۲ متری با ۳۶ سال ساخت هر مترمربع ۱۰ میلیون و ۲۰ هزار تومان است که قیمت نهایی این خانه یک میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان باید هزینه کرد.

در منطقه پیروزی، خیابان کریمشاهیان یک خانه ویلایی ۱۵۰ متری نوساز هر مترمربع ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. این خانه یک میلیاد و ۵۳۰ میلیون تومان قیمت دارد. در ستارخان نیز یک خانه ۱۵۳ متری با ۲۹ سال ساخت نیز هر مترمربع ۱۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است که برای این خانه باید یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان هزینه کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ