نقشه شوم دختر بی حیا برای خواستگارش در بیابان های اراک

0

​راز جسد سوخته رها شده در بیابان های اطراف اراک، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و با دستگیری قاتلان آن در کمتر از ۴۸ ساعت برملا شد.

در تاریخ پانزدهم خرداد ماه امسال گزارشی از کشف جسدی سوخته در اطراف یکی از روستاهای شهرستان اراک به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله ماموران انتظامی و اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

با کشف جسد و معاینه آن از سوی پزشکی قانونی مشخص شد که پسر جوان که هیچ گونه مدارک هویتی به همراه نداشت، در محلی دیگر به قتل رسیده و سپس جسد او به این مکان انتقال و سوزانده شده است.

سرهنگ سیدنورالدین حسینی، رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در این باره گفت: بلافاصله تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس در این خصوص آغاز شد و در مرحله نخست تحقیقات و در بررسی بانک فقدانی های پلیس و با توجه به آثار به دست آمده در صحنه قتل، هویت جسد که پسر جوانی که ساکن یکی از روستاهای شهرستان اراک بود، به دست آمد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد:‌ با مشخص شدن هویت جسد که فقدانی او از سوی خانواده اش به پلیس اعلام شده بود، تحقیقات ادامه یافت و کمتر از ۴۸ ساعت، سرنخ هایی از دست داشتن یک دختر جوان در این قتل به دست آمد.

وی اضافه کرد: با هماهنگی مرجع قضائی بلافاصله متهم دستگیر و تحت بازجویی های تخصصی کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

بنابراین گزارش، با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده، سرانجام دختر جوان به نام نسرین اعتراف کرد که مقتول خواستگار قبلی، او بوده و با وجود دریافت پاسخ منفی از سوی خانواده اش، همچنان با یکدیگر در ارتباط بوده اند.

فرد دستگیر شده اذعان داشت: بعد از مدتی با جوانی دیگر آشنا شدم و زمانی که او متوجه ارتباط و مزاحمت های مقتول برای من شد، نقشه این قتل را طراحی کردیم که سرانجام با برنامه ریزی قبلی او را به محلی کشاندیم و پس از قتل، خواستگار جدیدم، جسدش را به بیابان های اطراف اراک برده و سوزاند.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی خاطر نشان کرد:‌ با توجه به اعتراف متهمان دستگیر شده، متهم دیگر پرونده نیز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و او نیز به جرم خود اعتراف کرد.

حسینی گفت: با تکمیل تحقیقات پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ