جذب مخاطب از طریق گوگوش و شهوت جنسی +عکس

0

احسان گل محمدی روزنامه نگار طی یادداشتی در اینستاگرام نوشت: “زابیوکا” نام ویژه برنامه جام جهانی یک شبکه اینترنتی است؛ برنامه ای که از همان اول با حاشیه سازی به سر زبان ها افتاد.

قبل از شروع پخش این ویژه برنامه خبری با این عنوان منتشر شد که “آزاده صمدی از یک شبکه اینترنتی کنار گذاشته شد.” این در حالیست که اصلا این برنامه پخش نشده بود که بشود لفظ کنار گذاشتن را در مورد صمدی به کار برد.

بنا به هر دلیلی تصمیم گرفته شده که صمدی مجری ویژه برنامه ای که در آینده قرار است پخش شود نباشد، در این مورد جز برای حاشیه سازی برای دیده شدن برنامه نمی توان از لفظ “کنار گذاشتن” استفاده کرد.

بعد از اینکه حاشیه های مربوط به آزاده صمدی کم رنگ شد؛ موضوعات دیگری برای حاشیه سازی انتخاب شد، یکبار آوردن نام «گوگوش» و «شماعی زاده» و بار دیگر خواندن اشعارخوانندگان ایرانی حاضر در خارج از کشور.

جالب اینکه کلیپ های تقطیع شده این برنامه تنها با تیترهایی مانند “در تلویزیون چیییی گفت؟” و یا “بردن نام گوگوش در تلویزیون” و….در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود و کلیپی با محتوایی خارج از این مباحث و یا فضای کلی برنامه در شبکه های اجتماعی موجود نیست.

وقتی دیدند دیگر روش بالا هم پاسخگو نیست و دیگر مخاطبان محتوای زرد آنها را در شبکه های اجتماعی دست به دست نمی کنند روش خود را مجددا عوض کردند و کارشناس و مجریان برنامه در مورد ارتباط لذت جنسی و فوتبال بحث کردند، در این برنامه گفته شد کشورهایی که آمار و نسبت شهوت جنسی در آنها بالاتر است در فوتبال موفق تر هستند!

سوال اینکه چه نکته متفاوت و ایده جدیدی در این برنامه و برنامه های از این دست که در رسانه های اینترنتی جز عبور از خط قرمزهای رسانه ملی اجرا شده است؟ و اینکه تا کجا می توانند این رسانه های اینترنتی با استفاده از این خط قرمزها و حاشیه سازی مخاطب جذب کنند؟

واکنش شبکه های اجتماعی شبکه های اجتماعی زابیوکا تلویزیون اینترنتی رایگان بهترین تلویزیون اینترنتی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ