قرار مجرمیت سلطان سکه صادر شد /فساد فی‌الارض، اتهام برخی متهمان

0

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در یکصدوسی‌امین نشست خبری خود اظهار کرد: در هفته اخیر قرار مجرمیت یکی از پرونده‌ها صادر شد و طی روزهای آتی به دادگاه ارسال می‌شود که این پرونده مربوط به وحید مظلومین است. این پرونده ۱۸ متهم دارد که برای برخی از آنها به‌عنوان افساد فی الارض تقاضای مجازات شده است.

وی افزود: وحید مظلومین فرزند حبیب‌الله همان کسی است که سال ۹۱ دستگیر شد و به همین اتهام (مفسد فی الارض) برای وی کیفرخواست صادر شد. در آن زمان بانک مرکزی و حراست بانک مرکزی آمدند و گفتند “همه اینها با هماهنگی و نظر ما بوده” و بنابراین دادگاه آن موقع حکمی علیه این افراد صادر نکرد.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: این همان فردی است که نیروی انتظامی مطرح کرد که در طول این مدت دو تن طلا یا سکه خرید و فروش کرده است. نفر بعدی محمداسماعیل قاسمی معروف به محمدسالم فرزند غلامعلی است. این فرد هم آن موقع هم دستگیر شد، از او هم حمایت شد و آزاد شد. فرد دیگر محمدرضا مظلومین است که باز امسال دستگیر شده بود و آقای سالار آقاخان هم در پرونده دیگر دستگیر شده بودند و گفتند “با حمایت بانک مرکزی بوده” که این بار از آنها پذیرفته نشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ