اگر من هم با دایی مدیر فارابی عکس می‌گرفتم، می‌توانستم فیلمم را بسازم!

0

اسماعیل رحیم زاده، کارگردان سینمای دفاع مقدس درباره پروژه جدید خود با موضوع منافقین گفت: این فیلم قرار است بخشی از ماهیت پلید این گروهک تروریستی را به نسل جوان معرفی کند. با این حال، هنوز نتوانسته‌ایم شرایط تولید آن را فراهم کنیم. وی از برخورد «چکشی» بنیاد فارابی با این پروژه خبر داد و توضیح داد: این فیلمنامه با عنوان «تباهی» دی‌ماه سال گذشته از وزارت ارشاد پروانه ساخت گرفت. مثل بسیاری دیگر از فیلمسازها، این فیلمنامه را به بنیاد فارابی ارائه دادم که چنانچه تمایل داشتند در تولید آن مشارکت کنند. این از اصول فارابی بوده است که به پروژه‌های سینمایی همسو با ارزش‌های انقلاب وام داده و می‌دهند اما آنها در کمال تعجب اعلام کردند که ساخت فیلم درباره منافقین در اولویت فارابی نیست و هیچ کمکی نکردند.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی محمد خاتمی الان کجاست مافیای سینما مافیای اصلاح طلب روابط فامیلی سیاسیون رفتار اصلاح طلبان دست های پشت پرده خانواده محمد خاتمی پشت پرده چه خبر بیوگرافی علیرضا تابش بیوگرافی اسماعیل رحیم زاده بنیاد سینمایی فارابی انتصاب های فامیلی اصلاح طلبان چه کسانی هستند اخبار سینما

برخورد چکشی و غیرمحترمانه مدیریت بنیاد فارابی دور از انتظار بود. از زمانی که فارابی فعالیت خود را شروع کرد با این بنیاد در ارتباط بوده‌ام، اما تا به حال چنین برخورد بد و عصبی را از آنها ندیده بودم. حتی با علیرضا تابش، مدیر فارابی نیز قرار ملاقات گذاشتیم و ایشان تعیین کردند که در یک زمان با هم گفت وگو کنیم، اما به وعده یک دیدار ساده هم عمل نکردند. کارگردان «فیلادلفی» تصریح کرد: مشکل فارابی با فیلمسازهایی مثل من، عدم همراهی و حمایت از جریان سیاسی خودشان است. من هم اگر مثل خیلی فیلمسازهای دیگر با دایی رئیس‌فارابی (‌محمد خاتمی) عکس می‌گرفتم، امروز به راحتی می‌توانستم از امکانات این نهاد برای ساخت فیلم خودم بهره ببرم. اما فیلمسازهایی که استقلال خود را از گروه‌های سیاسی حفظ کرده‌اند و فقط در خط انقلاب کار می‌کنند، باید این گونه با برخورد غیرمحترمانه فارابی مواجه شوند.

منبع : کیهان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ