تجاوز جنسی به دختران در ۱۵ سالگی

0

هشتم مارس روز جهانی زن و آغاز شعارهای پرطمطراق روشنفکران برای زنان است. زنانی که در همین کشورهای مدعی دموکراسی از ۱۵ سالگی آغاز خشونت‌های جسمی و جنسی خود را باید جشن بگیرند و صدافسوس که برخی از بانوان ایرانی بدون آگاهی از آمار وحشتناک سازمان‌های بین‌المللی از خشونت علیه زنان، حسرت آزادی‌های بی حد و حصر زنان غربی را در دل می‌پرورانند.

در بسیاری از فیلم‌های هالیوودی خشونت علیه زنان مشهود است و اکثر زنان نقش اول در این فیلم‌ها اعتراف می‌کنند که در سن ۱۵ سالگی و یا کمتر، اولین تجربه جنسی و تجاوز خود را داشته‌اند که در این میان می‌توان به صحبت‌های «نیکول کیدمن» هنرپیشه استرالیایی هالیوود و سفیر صلح سازمان ملل متحد اشاره کرد که با حضور در کمیته ویژه کنگره آمریکا گفته بود: هالیوود زنان را به عنوان کالای کم‌ارزش و ضعیف جنسی نمایش می‌دهد و باعث ترویج خشونت علیه آنها می‌شود.

 

لو رفته نیکول کیدمن فیلم‌های هالیوودی روز جهانی زن خصوصی نیکول کیدمن خشونت جنسی تجاوز جنسی به نیکول کیدمن تجاوز جنسی به زور برهنگی زنان برهنگی دختران

 

باید به این نکته توجه داشت که هالیوود و اربابان صهیونیست آن، به زن به عنوان یک کالا و نه به عنوان یک انسان می‌نگرند و در نتیجه شعارهای فمینیستی آنها نیز جز ابزاری برای انحراف افکار عمومی و سوءاستفاده هر چه بیشتر از جنس مونث نیست.

* مدافعان حقوق زنان در ایران چه می‌گویند؟

مدافعان حقوق زنان در ایران با آگاهی از وضعیت غرب و خشونت‌های مختلف جسمی و جنسی علیه زنان ناجوانمردانه در میتینگ‌های سیاسی و اجتماعی خود بانوی محجبه ایرانی را متهم به تحجر کرده و آزادی او را فقط در قالب برهنگی می‌بینند؛ از نظر آنها آزادی یعنی برهنگی!

اما برهنگی به چه قیمتی! آمار بهداشت جهانی گواه ادعاهای مختلف است، به عنوان نمونه آژانس حقوق اساسی اتحادیه اروپا (FRA) پرسش‌هایی را درباره خشونت علیه زنان از ۴۲ هزار زن در فاصله سنی ۱۸ تا ۷۴ سال در ۲۸ کشور اروپایی پرسیده است که پاسخ‌های تأسف بار آن قابل تأمل است. ۳۳ درصد از زنان از زمانی که به سن ۱۵ سالگی رسیده‌اند دست‌کم یک ‌بار به صورت فیزیکی یا جنسی با آنها خشونت‌آمیز رفتار شده است. این موضوع زمانی اهمیت می‌یابد که بدانیم جمعیت افراد در این فاصله سنی ۶۱.۳ میلیون نفر است. گردآورندگان این گزارش اعلام کردند که حداقل ۸۳ میلیون زن در اتحادیه اروپا از ۱۵ سالگی یک بار مورد خشونت جنسی قرار گرفته‌اند و ۱۸ درصد نیز گفته‌اند که برای آنها مزاحمت ایجاد شده است.

*هر ۸ دقیقه یک تجاوز در انگلستان رخ می‌دهد

بر اساس آمار منتشر شده در سال ۲۰۰۵، به طور میانگین روزانه سه زن در آمریکا بر اثر خشونت کشته می‌شوند. سالانه ۳۰ تا ۳۵ درصد از زنان آمریکایی مورد آزار جسمی شوهرانشان قرار می‌گیرند و ۱۵ تا ۲۰ درصد آنها حتی در هنگام بارداری نیز مورد ضرب و شتم قرار می‌‌گیرند. زنان جوان، کم‌درآمد و اقلیت‌های رنگین‌پوست، قربانیان اصلی خشونت‌های خانگی و آزار جنسی در آمریکا هستند و بیشتر زنانی که در معرض این آزار و اذیت ها قرار می‌گیرند بین ۲۰ تا ۲۴ سال سن دارند.

همچنین بر اساس آمار ارائه شده از سوی انجمن مبارزه با خشونت خانگی ایالت تگزاس، در سال ۲۰۱۱، یکصد و هفتاد و هشت هزار مورد خشونت خانگی در این ایالت گزارش شده است، دوازده هزار نفر به خاطر رهایی از خشونت به سرپناه‌های مرکز مبارزه با خشونت پناه برده‌اند و ۱۰۲ زن نیز بر اثر خشونت جان باخته‌اند! این آمار تکان دهنده تنها مربوط به یکی از ایالت‌های آمریکا است.

 

لو رفته نیکول کیدمن فیلم‌های هالیوودی روز جهانی زن خصوصی نیکول کیدمن خشونت جنسی تجاوز جنسی به نیکول کیدمن تجاوز جنسی به زور برهنگی زنان برهنگی دختران

 

*شکست در عرصه اخلاقی و پایمال‌شدن انسانیت در غرب

این آمار گواه این امر است که غرب در سراشیبی انحطاط و زوال اخلاقی است و همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجلس خبرگان در تاریخ ۱۴ اسفند ماه جاری فرمودند: شکست در عرصه اخلاقی و پایمال شدن انسانیت و پدیدار شدن هویت اصلی تمدنِ غربی مبتنی بر اومانیسم یکی از نشانه‌های برهم خوردن آرامش ظاهری جبهه استکبار است و قتل و غارت و خشونت، فساد و شهوت‌رانی‌های مسخ‌کننده همچون ترویج ازدواج همجنس‌گرایان، حمایت صریح از تروریسم خشن و وحشی در منطقه و اهانت آشکار به مقدسات و بزرگان دین، نمونه‌های عینی از شکست تمدن غرب در مسائل اخلاقی است.

رهبر معظم انقلاب در این دیدار توجه به فرهنگ دینی و انقلابی را یکی از وظایف خطیر مسئولان دانستند و تأکید کردند: دولت محترم باید به این موضوع توجه کند و مسئولان فرهنگی نیز باید توجه داشته باشند که چه می کنند، زیرا در مسائل فرهنگی نمی‌توان بی‌ملاحظگی کرد.

این در حالی است که دغدغه‌های مقام معظم رهبری متأسفانه در اغلب موارد بدون پاسخ مسئولان و انجام کاری در این حوزه‌ها باقی می‌ماند.

با نگاهی به وضعیت حجاب، عفاف و حیا، بحث اعتیاد، رکوردداری بانوان ایرانی در عمل‌های زیبایی و استفاده از لوازم آرایشی، گسترش بی‌حد تجملات، افزایش آمار طلاق و کاهش نرخ ازدواج، افزایش زندگی‌های مجردی دختران و رواج بسیاری از معضلات حاصل از ورود فرهنگ غربی به کشور، آمار ابتدایی این گزارش تلنگری است برای اینکه بدانیم دشمن آرام و بی‌صدا در حال تخریب ارزش‌های اسلامی و انقلابی ماست.

*روز جهانی زنان در اسلام چه روزی است/ زینب ۸ مارس ۲۰۱۴ کیست؟

۸  مارس ۲۰۱۴ با میلاد بانوی صبر و حیا حضرت زینب کبری(س) مصادف شد که تقارن آن شاید گوشزدی باشد برای تمام زنان عالم که در حال فرو رفتن در دنیای مدرن و روشنفکری و پر کردن جیب سردمداران تجارت سکس و فحشا هستند.

تلنگری برای برخی از بانوان ایرانی که بدانیم الگوهایمان رو به فراموشی رفته‌اند و ما فقط یاد آنها را در عزاداری‌های خود زنده می‌داریم بدون آنکه بدانیم زینب(س) چگونه زینب شد. زینب(س) زنی اندیشمند، دارای تفکر و بینش‌های عمیق بود. و حال برخی از زنان بدون اینکه بدانند ریحانه آفرینش‌اند و از دامن آنها مرد به معراج می‌رود، به دنبال مدل لباس‌های بازیگران هالیوود روی فرش قرمز و اسکار هستند!

بانوان فهیم و مسلمان ایرانی می‌توانند الگو باشند به شرط آنکه خود روز جهانی زنان را به دنیا عرضه کنند. روز جهانی زنان در اسلام روزی است که زنان بخواهند به متن آفرینش خود یعنی زنانگی، حیا، اعتماد به نفس، خودباوری و عفت برسند و ریحانه آفرینش باشند بدون آنکه عمل جراحی زیبایی کنند.

فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ