امیر غفور هم به لیگ والیبال سری A ایتالیا پیوست

0

در شرایطی که بازیکنانی همچون سعید معروف، مجتبی میرزاجانپور، مرتضی شریفی و محمدجواد معنوی‌نژاد در فصل آینده در لیگ والیبال ایتالیا توپ خواهند زد حالا یک ایرانی دیگر هم به جمع آنها اضافه خواهد شد.

با اعلام باشگاه مونزا، امیر غفور پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران با این باشگاه ایتالیایی به توافق رسیده است و در شروع فصل جدید سری A غفور را در لباس تیم «ورو والی مونزا» خواهیم دید.

این انتقال آغاز یک چالش جدید برای ستاره تیم ملی والیبال ایران است. غفور ۲۷ سال سن دارد و فصل گذشته عضو باشگاه سایپا بود.

والیبال ایتالیا نقل و انتقالات والیبال لژیونر والیبال ستاره‌های والیبال بیوگرافی امیر غفور باشگاه والیبال مونزا بازیکنان تیم والیبال سایپا اینستاگرام امیر غفور اسامی بازیکنان والیبال اخبار والیبال اخبار لیگ والیبال ایتالیا Amir Ghafour

امیر غفور پس از توافق با این تیم اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در این فصل به بهترین لیگ والیبال جهان می‌روم  و در یکی از تیم‌های سطح یک دنیا، یعنی مونزا بازی خواهم کرد. حتماً در ایتالیا چیزهای جدیدی خواهم آموخت. در سال‌های گذشته چه در تیم ملی کشورم و چه در تیم‌های باشگاهی که حضود داشتم تجارب خوبی کسب کرده‌ام، اما قطعاً بازی در ایتالیا بسیار متفاوت خواهد بود و رقابت در این فصل برای من نسبت به سال‌های گذشته سخت‌تر  می‌شود. دوست دارم هر چه زودتر به تیم جدید اضافه شوم و با تیم جدید و مربی جدیدم کار را شروع کنم.

MONZA, 13 SETTEMBRE – Amir Ghafour sarà un giocatore della Vero Volley Monza per la stagione 2018/2019. L’opposto iraniano, classe ‘۹۱, è pronto a vivere la sua prima stagione in Italia nel massimo campionato di volley maschile: la SuperLega Credem Banca.

منبع: فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ