درآمد صنایع کاغذ پارس (چکاپا) در ۶ ماهه اول ۹۷ چقدر است؟

0

گزارش فعالیت های ماهانه شهریور از امروز راهی کدال شدند. گروه صنایع کاغذ پارس (چکاپا) جزء اولین شرکت هایی بود که برای ارائه گزارش پیش قدم شد. سهمی که این روزها فعالان بازار آن را از لحاظ بنیادی بسیار ارزنده ارزیابی می کنند و از ابتدای سال تاکنون بازدهی ۱۰۴ درصدی را رقم زده است.

گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان شهریور “چکاپا” نشان از افزایش در نرخ فروش دارد که این امر درآمد ۳۶ میلیارد تومانی در ماه مذکور را به همراه داشته است که نسبت به ماه قبل افزایش ۲۸ درصدی و در مقایسه با کل درآمد در مدت مشابه در سال گذشته افزایش ۱۴۰ درصدی را نشان می دهد.

با توجه به افزایش نرخ ها در گزارش یک ماهه به نظر می رسد شرکت نرخ دلار آزاد را برای تسعیر ارز ملاک قرار می دهد و این در حالی است که بنا بر اطلاعات موجود تمامی صادرکنندگان ملزم به بازگرداندن ارز خود از طریق سامانه نیما هستند و نرخ دلاری سامانه نیما حدود ۸ هزار تومان است.

با توجه به گزارش ماهانه رقم درآمدی “چکاپا” از ابتدای سال تا پایان شهریور معادل ۲۴۰ میلیارد تومان برآورد گردیده که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته از رشد ۹۲ درصدی حکایت می کند.

نماد معاملاتی گروه صنایع کاغذ پارس (چکاپا) به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت درخصوص افزایش قیمت رول کاغذ سفید و خمیر ویرجین متوقف شد.

با توجه به نوسانات چشمگیر نرخ ارز و همچنین سایر اتفاقاتی که در حوزه کلان اقتصاد کشور رخ داده است، نرخ فروش کاغذ رول سفید (تن) در مرداد ماه پنج میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و در شهریور ماه هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان (۴۳ درصد افزایش) و نرخ فروش خمیر ویرجین (تن) در مرداد ماه شش میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و در شهریور ماه هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان (۱۸ درصد افزایش) داشته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ