شهادت علی غلامی در درگیری با اشرار مسلح قائن +عکس

0

یکی از ماموران نیروی انتظامی شهرستان قاین در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل شد.

ستوان دوم علی غلامی از ماموران نیروی انتظامی شهرستان قاین بود که شب گذشته و همزمان با هفته نیروی انتظامی در ایست و بازرسی قاین به شهادت رسید.

شهر قاین کجاست شهدای فراجا شهادت مامور نیروی انتظامی درگیری نیروی انتظامی درگیری مسلحانه درگیری با اشرار مسلح درباره شهیدان اشرار مسلح اسامی شهدا اخبار نیروی انتظامی (فراجا) اخبار خراسان جنوبی

شهید ستوان دوم علی غلامی متولد سال ۱۳۵۸، دارای ۳ فرزند و اهل روستای ورزگ شهرستان قاین است.

همچنین در این درگیری دو نفر از اشرار مسلح توسط نیروهای جان برکف نیروی انتظامی این شهرستان دستگیر شدند.

شب گذشته مأموران ایست و بازرسی شهرستان قاین هنگام کنترل خودروهای عبوری به دو سرنشین یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سردار شجاع افزود: مأموران دو سرنشین خودروی پراید را پیاده و بازرسی کردند که یکی از سرنشینان خودرو هنگام بازرسی بدنی مأمور مراقب ایستگاه را با یک قبضه سلاح کلت کمری تهدید کرد.

وی گفت: مأموران با توجه به وضعیت تردد شهروندان در ایست و بازرسی و احتمال آسیب رسیدن به شهروندان، سعی در آرامش فرد مسلح داشتند که نامبرده با تهدید سلاح سرنشینان یک دستگاه خودروی دیگر را پیاده و با تهدید مأمور پلیس و شهروندان، خودرو را به صورت مسلحانه سرقت کرد.

سردار شجاع افزود: با اقدام قاطع، مأموران در محدوده ای که خطر جانی برای سایر خودروهای عبوری نداشت با فرد مسلح درگیر شدند که یکی از افراد مهاجم زخمی و هر دو مهاجم مسلح دستگیر و سلاح آنان نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: در درگیری متقابل بین مأموران و مهاجمان مسلح ستواندوم “علی غلامی ” از کارکنان ایست و بازرسی شهرستان قاین مجروح و به بیمارستان منتقل شد که در بیمارستان به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد و به خیل یاران شهیدش پیوست .

سردار شجاع با عرض تبریک و تسلیت به خانواده معظم این شهید مدافع حریم وطن و مردم شریف استان خراسان جنوبی تأکید کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه بی نظمی و شرارت برخورد می کند و امنیت مردم و شهروندان خط قرمز ماست که در این راه هیچ گونه اغماضی صورت نخواهد گرفت.

قائِن یا قاین یکی از شهرهای استان خراسان جنوبی و مرکز شهرستان قائنات در ایران است.

شهر قاین کجاست شهدای فراجا شهادت مامور نیروی انتظامی درگیری نیروی انتظامی درگیری مسلحانه درگیری با اشرار مسلح درباره شهیدان اشرار مسلح اسامی شهدا اخبار نیروی انتظامی (فراجا) اخبار خراسان جنوبی

فاطمه زهرا فرزند سه ساله شهید غلامی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ