ساعت بازی پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن (فینال لیگ قهرمانان آسیا)

0

تاریخ فینال لیگ قهرمانان آسیا ، ساعت بازی رفت و برگشت پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا

تیم های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز Kashima Antlers فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ را مقابل هم برگزار می کنند.

تیم کاشیما آنتلرز تاریخ فینال لیگ قهرمانان آسیا تاریخ بازی بعدی پرسپولیس برنامه بازیهای پرسپولیس بازیکنان کاشیما آنتلرز ژاپن بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده اخبار لیگ قهرمانان آسیا اخبار فوری پرسپولیس perspolis Kashima Antlers

پس از پیروزی تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن مقابل تیم فوتبال پرسپولیس ایران در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا حالا این تیم ژاپنی باید در ورزشگاه آزادی به مصاف شاگردان برانکو ایووانکویچ برود. دیدار رفت تیم‌های کاشیما و پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم ژاپنی به پایان رسید. برانکو اکنون باید تلاش کند تا بازیکنان این تیم مانند بازی برابر الدحیل، السد قطر و الجزیره امارات کامبک کنند و جام قهرمانی را بدست آورند.

گزارشگر بازی پرسپولیس- کاشیما آنتلرز

دیدار رفت پرسپولیس برابر کاشیما آنتلرز را جواد خیابانی از ژاپن گزارش کرد و در مرحله قبلی نیز به ترتیب پیمان یوسفی و عادل فردوسی‌پور گزارش بازی‌های رفت و برگشت سرخ پوشان مقابل السد قطر را برعهده داشتند.

اما با اعلام روابط عمومی شبکه سوم سیما، بازی برگشت فینال آسیا بین پرسپولیس و کاشیما آنتلرز را مزدک میرزایی گزارش خواهد کرد.

آخرین مسابقه‌ای که مزدک میرزایی دیدار آسیایی پرسپولیس را گزارش کرد، به بازی برگشت این تیم مقابل الدحیل قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برمی‌گردد؛ مسابقه‌ای که با بازگشت رویایی سرخ پوشان و برتری ۳ بر یک شاگردان برانکو برابر تیم پُر مهره قطری همراه بود.

پرسپولیس با کدام ۱۱ نفر در فینال لیگ قهرمانان آسیا؟

قرمزهای تهران روز شنبه در شرایطی میزبان کاشیما آنتلرز هستند که بیش از هر زمان دیگری کمبود بازیکن را حس می کنند.

تیم کاشیما آنتلرز ژاپن چند روز پیش موفق شد در چارچوب جی لیگ ژاپن بدون استفاده از نفرات اصلی اش مقابل کاشیوا ریسول به پیروزی برسد. در ترکیب تیم کاشیما اثری از بازیکنان حاضر در فینال نبود، اما همان تیم ذخیره نیز در قامت مهره های اصلی ظاهر شدند و توانستند سه امتیاز حساس پیش از بازی با پرسپولیس را به ارمغان بیاورند. این در حالی است که نماینده ایران باتوجه به مصدومیت حسین ماهینی و امید عالیشاه و محرومیت سیامک نعمتی، وضعیت خوبی را از لحاظ نفری تجربه نمی کند و حتی در صورت حضور این سه بازیکن نیز شرایط قرمزها از لحاظ بازیکن با کاشیما آنتلرز قابل قیاس نبود.

 

اما به هر حال پرسپولیس با این بضاعت باید برابر تیم سوم جی لیگ قرار بگیرد و در فاصله دو روز تا شروع مسابقه، کادرفنی پرسپولیس هم می داند به جای غر زدن از وضعیت بایستی راهکاری برای تقابل با آنتلرزی ها در نظر بگیرند.

 

یکی از نقاط ابهام برای کادرفنی پرسپولیس شرایط امید عالیشاه بود. بازیکنی که از مدت ها قبل با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد و حتی به همین دلیل قرار بود در بازی با السد قطر نیز به میدان نرود اما او در نیمه نهایی و فینال بازی کرد و نمایش دلچسبی را هم نشان نداد ولی اتفاق بدتر، پس از بازی با کاشیما به وقوع پیوست. او در تمرین تیم مصدوم شد و امروز برای دومین روز در تمرین گروهی شرکت نکرد و در نهایت قرار بر این شد که عالیشاه از لیست ۱۸ نفره خارج شود.

اگر بیرانوند، حسینی، خلیل زاده، انصاری، مصلح، نوراللهی، علیپور، کامیابی نیا، منشا، رسن و همتی را ۱۱ بازیکن اصلی تیم پرسپولیس در این بازی بدانیم؛ برانکو تنها دو انتخاب برای نحوه آرایش ترکیب تیمش خواهد داشت.

 

فرضیه اول که محتمل تر است، شجاع خلیل زاده را در پست دفاع راست و آدام همتی را در پست هافبک راست قرار می دهد. خلیل زاده از بازی با الدحیل کم و بیش در این پست بازی کرده و پس از دربی پایتخت نیز در آنجا حضور داشته و نشان داده که می تواند در کارهای دفاعی مستحکم ظاهر شود. همتی نیز در بازی رفت مقابل السد عملکرد قابل قبولی را از خود ارائه کرد و علی رغم تجربه بسیار پایین، پرتلاش، دونده و جنگنده ظاهر شد.

 

فرضیه دوم که ترکیب پرسپولیس را هجومی تر جلوه می دهد، آدام همتی را در راست، انصاری را در چپ و زوج خلیل زاده – حسینی را در پست دفاع میانی قرار می دهد. این بار برانکو باید انتخاب کند که پست هافبک چپ را در اختیار بازیکنی نظیر شایان مصلح قرار بدهد یا از احسان علوان زاده استفاده کند؛ این دو بازیکن این فصل در چنین پستی حضور داشته اند و پروفسور حداقل می داند که مصلح و علوان زاده آگاهی نسبی نسبت به وظایف خود دارند.

 

در هر دو حالت، نحوه چینش بازیکنان سیستم ۴۴۲ لوزی قرار داده شده و بعید است برانکو از سیستمی غیر از این بهره ببرد. همچنین محسن ربیع خواه، حمیدرضا طاهرخانی، احسان علوان زاده و چند بازیکن جوان دیگر مهره هایی هستند که برانکو می تواند از آن ها به عنوان یار تعویضی استفاده کند.

 

تیم کاشیما آنتلرز تاریخ فینال لیگ قهرمانان آسیا تاریخ بازی بعدی پرسپولیس برنامه بازیهای پرسپولیس بازیکنان کاشیما آنتلرز ژاپن بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده اخبار لیگ قهرمانان آسیا اخبار فوری پرسپولیس perspolis Kashima Antlers

کاشیما آنتلرز ژاپن:

تیم فوتبال کاشیما آنتلرز یکی از موفق‌ترین تیم‌های ژاپن است و با کسب ۸ قهرمانی و ۲ نایت قهرمانی به عنوان یکی از تیم‌ها مطرح لیگ برتر فوتبال ژاپن شناخته می‌شود. تیم فوتبال کاشیما همچنین چندین عنوان قهرمانی در جام حذفی و سوپر جام ژاپن نیز دارد.

باشگاه کاشیما آنتلرز ژاپن سال ۱۹۴۷ تاسیس شده است و یکی از اصلی‌ترین تیم‌های حاضر در شهر کاشیما است.

باشگاه کاشیما آنتلرز ژاپن در مسیر صعود خود به مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا در دور گروهی توانست با ۳ پیروزی، یک تساوی و ۲ باخت به عنوان تیم صدرنشین گروه H. به مرحله حذفی راه یابد. این تیم در مراحل حذفی توانست تیم‌های “شانگ‌های اس‌ای پی جی” و “تیانجین چوانجیان” و “سوون سامسونگ” که هر کدام از تیم‌های قدرتمند منطقه شرق آسیا هستند را شکست دهد.

تیم فوتبال کاشیما آنتلرز در حال حاضر با ۵۲ امتیاز در رده سوم جی لیگ (لیگ برتر ژاپن) قرار دارد و بی هیچ امیدی به قهرمانی در این رقابت‌ها تنها به دنبال راه یابی به دور بعدی این مسابقات است.

کاشیما از بازیکنان خوب و تکنیکی همچون لئو سیلوا و سرجینیو که هر ۲ برزیلی هستند و در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم فوتبال پرسپولیس گلزنی کرده اند، استفاده می‌کند. همچنین یوما سوزوکی یکی از ستارگان این تیم با ۱۱ گل و ۹ پاس گل یکی از بهترین بازیکنان جی لیگ محسوب می‌شود.

کاشیمایی‌ها پیش از دیدار رفت برابر تیم فوتبال پرسپولیس ایران در لیگ برتر ژاپن به مصاف تیم “کاشیوا ریسول” رفتند و توانستند این تیم را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهند.

پرسپولیس ایران:

تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان میزبان دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا به دنبال کسب عنوان قهرمانی آسیا در ورزشگاه آزادی تهران مقابل چشم بیش از ۷۷ هزار تماشاگر است. سرخ پوشان ایرانی توانسته اند در دور گروهی این رقابت‌ها با ۱۳ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین گروه سخت C. به مرحله حذفی صعود کنند.

شاگردان برانکو ایووانکویچ در مرحله یک‌هشتم توانستند تیم الجزیره امارات را شکست دهند و در مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی به ترتیب تیم‌های الدحیل و السد قطر را شکست دهند.

علی علیپور به عنوان گلزن‌ترین بازیکن این تیم در ۹ دیدار ۳ گل به ثمر رسانده است.

از غایبان تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برگشت فینال می‌توان به نام حسین ماهینی اشاره کرد. همچنین سیامک نعمتی، بازیکن توانا و با تکنیک این تیم نیز به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار رفت، مسابقه اختتامیه را از دست داده است تا نیمکت برانکو خالی‌تر از همیشه شود. امید عالیشاه هم به دلیل مصدومیت اردوی پرسپولیس را ترک کرد.

ورزشگاه آزادی همیشه به عنوان خانه‌ای امن تیم‌های ایرانی در رقابت‌های آسیایی و یا حتی جهانی محسوب می‌شود. دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

تیم فوتبال پرسپولیس ایران تا این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ توانسته ۶ مسابقه گذشته خود که در ورزشگاه آزادی میزبان بوده است را با پیروزی پشت به پایان برساند. دیدار‌هایی مانند بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که شاگردان برانکو ایووانکویچ مقابل چشمان بیش از ۷۷ هزار تماشاگر ۲ تیم قدرتمند السد و الدحیل را شکست دادند. بازیکن مانند ژاوی هرناندز که در ورزشگاه‌هایی همچون سانتیاگو برنابئو و یا نو کمپ سابقه بازی دارند، از جو حاکم در ورزشگاه آزادی به وجد آمد.

بعد از گذشت ۴۴ سال با دیگر در مسابقه برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا میان تیم‌های پرسپولیس و کاشیما مشعل ورزشگاه آزادی روشن می‌شود.

در گزارش روزنامه انگلیسی گاردین ورزشگاه آزادی ایران به عنوان یکی از برترین ورزشگاه‌های فوتبال جهان شناخته شده است.

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن روز شنبه نوزدهم آبان ۱۳۹۷ از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

ساعت بازی رفت و برگشت پرسپولیس و کاشیما

بازی رفت این دو تیم روز ۱۲ آبان در ژاپن و از ساعت ۹:۳۰ صبح به وقت ایران برگزار شد. بازی برگشت هم از ساعت ۱۸ به وقت ایران در روز ۱۹ آبان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

فینال
شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷
کاشیما آنتلرز  ۲ —  ۰ پرسپولیس ۹:۳۰ صبح
شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷
پرسپولیس کاشیما آنتلرز ۱۸:۳۰

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ