نحوه شرکت در مسابقه ۵ ستاره چگونه است؟ +زمان پخش

1

اپلیکیشن مسابقه پنج ستاره ، زمان پخش مسابقه ۵ ستاره ، شرکت در مسابقه ۵ ستاره ، دانلود اپلیکیشن مسابقه پنج ستاره ، مسابقه ۵ ستاره شبکه تهران ، نحوه شرکت در مسابقه پنج ستاره

نحوه شرکت مسابقه پنج ستاره

اگر از علاقمندان به شرکت در مسابقه پنج ستاره هستید، می توانید به سادگی و در چند دقیقه اقدامات لازم را برای حضور در این برنامه انجام دهید.

اینکه بتوانید در مسابـقه پنج ستاره حضور پیدا کنید یا خیر؛ به عملکرد شما بستگی دارد اما نحوه شرکت در پنج ستاره در ذیل قرار داده شده است و شماره سامانه را یادداشت کنید.

این برنامه بزرگترین مسابقه تاریخ تلویزیون است که با طراحی و سناریویی جذاب تلاش می کند تا در فصل جدید تولیدات تلویزیون بتواند مخاطبان گسترده ای را پای خود بنشاند.

پروژه «پنج ستاره» در چارچوب یک برنامه با گونه «مسابقه – بازی» است که عموم مردم با شرکت در این برنامه و حضور در آن، یکی از مهمترین چالش های خود را تجربه کنند.

علاقه مندان به حضور در مسابقه به عنوان تماشاچی می توانند نام و شماره تماس خود را به شماره ۱۰۰۰۰۵۲۱ ارسال نمایند.

اما برای حضور مخاطبان و علاقه مندان این مسابقه دارای یک اپلیکیشن اختصاصی است که علاقه مندان به آن می توانند با نصب و همچنین بازی در آن به مسابقه تلویزیونی راه یابند و هر هفته ۵ نفر نخست رتبه بندی این اپلیکیشن راهی مسابقه اصلی در شبکه پنج خواهند شد.

علاقه مندان به شرکت در مسابـقه پنج ستاره می توانند از طریق سامانه ۱۰۰۰۵۲۱ اقدام کرده و نام و شماره تماس خود را ارسال نمایند تا مسئولان این برنامه با شما تماس حاصل نمایند و بتوانند برای میلیونر شدن شانس خود را امتحان کنند.

نحوه شرکت در مسابقه پنج ستاره مجری شبکه پنج زمان پخش مسابقه 5 ستاره جدول پخش شبکه پنج اینستاگرام حمید گودرزی اپلیکیشن مسابقه پنج ستاره

ساعت و تاریخ پخش مسابقه پنج ستاره :

این مسابقه تلویزیونی پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ٢١ از شبکه پنج پخش خواهد شد و طی آن شرکت کنندگان تلاش می‌کنند با استفاده از اطلاعات عمومی خود و پاسخ به سوالات حمید گودرزی جایزه ۵٠ میلیونی مسابقه را به دست بیاورند.

«پنج ستاره» به کارگردانی مصطفی امامی روی آنتن می رود؛

قسمت های جدید مسابقه «پنج ستاره» با اجرای حمید گودرزی روی آنتن شبکه پنچ سیما می رود.

این برنامه در حالی به قسمت‌های پایانی فصل دوم خود نزدیک می‌شود که استقبال خوب بینندگان باعث شده است تا هم‌زمان پیش تولید فصل سوم مسابقه نیز آغاز شود.

به همین منظور تیم تولید «پنج ستاره» برای فصل جدید، مسابقه «ایده و خلاقیت» را برای بینندگان و مخاطبان برگزار می‌کند.

این هم‌افزایی و مشارکت بینندگان می‌تواند به افزایش کیفیت برنامه و رضایت‌مندی از آن کمک نماید.

بینندگان می‌توانند با ارسال ایده‌ها و طرح‌های خود برای بهبود وایجاد بخش‌های جدید در برنامه تلویزیونی «پنج‌ستاره» در این مسابقه شرکت کرده که در نهایت تیم تهیه برنامه به ۵ ایده برتر جوایزی را اهدا خواهد کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و فرآیند شرکت و جوایز می‌توانید به صفحه «پنج ستاره» به آدرس @fivestar.tv مراجعه کنید.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. محمدرضاالياسى می گوید

    سلام محمدرضاالیاسى بازنشسته هواپیمایى جمهورى اسلامى ایران خیلى علاقه دارم در این مسابقه شرکت کنم در صورت امکان میخواهم با اقاى حمید گودرزى صحبت کنم تلفن من ٢٢٩۶۵١٢١میباشد باتشکر الیاسى