خواص معجزه آسای ماست و سیر

0

علی حسینی گفت: برای درمان ریزش موی سر باید کمبود ویتامینB را که باعث آن شده رفع کرد.

وی ادامه داد: سبزی‌هایی مانند تره، سیر و موسیر برای تقویت مو مفید است. برای درمان ریزش موی سر باید کاری کرد تا جریان خون در زیر پوست سر تحریک شود.

این متخصص طب سنتی گفت: همچنین می‌توان علاوه بر استفاده از انواع پیاز خوراکی و سبزی‌ها، موها را با ماست شست‌وشو داد چون آب ماست از ریزش مو جلوگیری می‌کند.

منبع غنی ویتامین ب b متخصص طب سنتی فواید خوردن سیر با ماست عمده ترین خواص سیر سلامت نیوز خواص ماست و سیر خواص ماست خواص درمانی ماست و سیر

وی مصرف جوانه گندم، سبوس برنج و نخودفرنگی را در تقویت مو موثر دانست و گفت: همچنین گفته می شود که یکی از علل ریزش مو علاوه بر کمبود ویتامینB، کمبود گوگرد در بدن است.این ماده معدنی در پیاز نرگس، پیاز عنصل و همچنین در انواع سبزی ها مثل تره، سیر و موسیر به وفور یافت می شود.

حسینی گفت: برای به جریان انداختن خون در سر می توان موها را ماساژ داد به شرطی که صابون و شامپو قلیایی نباشد.وی افزود: مقدار کمی سیر را نیز می توان رنده کرد و بعد به آن مقداری عسل اضافه و مخلوط کرد و بر سر مالید.

این متخصص طب سنتی تصریح کرد: همچنین برخی گیاهان در تقویت و رشد مو موثر هستند. گیاه بابونه نمونه‌ای از این گیاهان است که تارهای مو را تقویت می‌کند و آسیب‌های مو را به حداقل می‌رساند.

بد نیست فواید خوردن سیر با ماست را بدانید

به تازگی مردم برای تقویت ایمنی ، دستور العمل های خانگی خانگی را شروع کرده اند و غذاهای خانگی و مخلوط های آن ارزان و بی خطر برای استفاده است زیرا عوارض جانبی تقریباً وجود ندارد.یکی از محبوب ترین دستور العمل های خانگی مخلوطی از ماست و سیر است.

سیر با ماست

سیر را می توان با شیر ماست ، لیمو ، عسل ، آویشن وحشی و روغن زیتون میل کرد تا یک ترکیب عالی با طعم و مزه داشته باشد که می تواند به عنوان یک اشتها آور ، به عنوان شیرینی یا به عنوان یک میان وعده سالم میل شود

منبع غنی ویتامین ب b متخصص طب سنتی فواید خوردن سیر با ماست عمده ترین خواص سیر سلامت نیوز خواص ماست و سیر خواص ماست خواص درمانی ماست و سیر

فواید سیر

سیر فواید سلامتی غذایی زیادی دارد که مهمترین آنها عبارتند از: سیر حاوی عناصر غذایی و دارویی زیادی است سیر در بسیاری از تمدنهای باستانی برای معالجه بیماریهای مختلفی از جمله مصر ، بابل ، یونان ، رومانی و چین مورد استفاده قرار می گرفت.

سیر

دانشمندان ثابت کرده اند که بیشتر فواید سلامتی سیر به دلیل وجود ترکیبات گوگرد است. این مواد هنگام خرد شدن یا خرد شدن سیر تشکیل می شوند. مواد گوگرد موجود در سیر هنگام غذا خوردن وارد دستگاه گوارش شده و به نواحی مختلف بدن انسان می رسند ، به طوری که این مواد مزایای مختلفی را برای بدن فراهم می کنند.

سیر حاوی بسیاری از مواد مغذی و کالری بسیار کمی است: یک گره سیر حاوی ۴/۵ گرم کالری است ، همچنین حاوی ویتامین C ، ویتامین B6 ، منگنز و بسیاری از عناصر دیگر به نسبت های مختلف است.

منبع : نیک صالحی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ