دایی دایی وقت جنگه!

0

علی دایی که این روزها درگیر ماجرای پول‌های کمکی به زلزله‌زدگان است دیروز هم پس از بازی با پرسپولیس به گوش یک خبرنگار سیلی زد

جنجال در پایان بازی!

درنهایت این دیدار با تساوی یک-‌یک به پایان رسید، هرچند در زمین مسابقه بازی به پایان رسید اما جنجال‌های بی‌پایان آن تازه آغاز شده و بازیکنان و کادرفنی دو تیم در خارج از زمین و در راهروهای منتهی به خروجی ورزشگاه به جان هم افتادند. علی دایی هنگامی که داور سوت پایان مسابقه را به صدا درآورد با اشاره دست به نشانه اینکه سر ما را بریدند به قضاوت داور اعتراض کرد.

رادوشوویچ و شجاع خلیل‌زاده به سمت سلیمانی، گلزن سایپا حمله‌ور شدند. این درگیری‌ها تا تونل ورزشگاه تختی نیز ادامه یافت به‌طوری که در صحنه‌ای علی دایی در حمایت از بازیکنش وارد ماجرا شد و با رادو درگیری فیزیکی پیدا کرد. همچنین مهرداد کفشگری نیز با هواداران پرسپولیس که به وی فحاشی می‌کردند، درگیر شد. از سوی دیگر زرگر، داور مسابقه که شاهد تمام اتفاقات در تونل ورزشگاه بود درحال یادداشت‌برداری برای گزارش پایان مسابقه به کمیته انضباطی بود. نکته قابل توجه سیلی دایی به یکی از نمایندگان خبری صد‌او‌سیما بود. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا درخصوص اینکه علی دایی یک سیلی به یکی از خبرنگاران زده است، یادآور شد: «مطمئنا دایی به‌طور عمد این کار را نکرده و شاید به خاطر شلوغی متوجه چنین اتفاقی نشده است.» هواداران پرسپولیس که به تصمیمات داور اعتراض داشتند در پایان بازی با عدم‌ترک ورزشگاه شروع به فحاشی علیه داور مسابقه کردند. با افزایش درگیری‌ها در مقابل رختکن دو تیم حضور ماموران نیروی انتظامی بین دو رختکن دو برابر شد و حدود ۴۰ مامور بین رختکن‌های دو تیم حضور پیدا کردند.

 دایی همیشه شاکی

برانکو، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی حاضر نشد! علی دایی در نشست خبری گفت: «داور در آن صحنه باید پنالتی می‌گرفت که نگرفت و همین مساله باعث شد برادر من اعتراض کند و داور هم او را اخراج کرد. اگر تصمیم درست گرفته می‌شد، این اتفاق رخ نمی‌داد. یک اشتباه رخ داد تا اشتباه دیگری رخ بدهد. متاسفانه حق تیم‌هایی مثل ما را به راحتی می‌خورند. داور حداقل دو پنالتی مسلم را برای ما نگرفت. از لحاظ فوتبالی بهتر از آنها بودیم.»

مهدی ضیایی کیست روزنامه فرهیختگان درگیری علی دایی حواشی فوتبال حاشیه های فوتبال امروز جنجالی علی دایی تیم علی دایی بیوگرافی علی دایی اینستاگرام علی دایی اخبار فوتبال داخلی

 توضیح خبرنگار کتک خورده!

مهدی ضیایی، خبرنگار خبرگزاری صدا‌و‌سیما با بیان اینکه علی دایی بدون دلیل با او به صورت فیزیکی برخورد کرده است، گفت:« به آقای دایی گفتم شما چهره ورزشی هستی و اگر به رختکن بروی، بازیکنان هم از شما تبعیت می‌کنند. بعد از این حرف دایی به‌یک‌باره سیلی محکمی به صورت من زد. در نشست خبری هم چنین رفتاری را تکذیب کرد که باعث تعجب من است.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ