شوخی جناب خان با مسعود روشن پژوه در برنامه خندوانه

0

برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان شب گذشته ۲۸ آذرماه ۱۳۹۷ ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم رفت. رامبد جوان مجری خندوانه در شبی پرهیجان میزبان چند مهمان بود که هرکدامشان به نحوی تاثیری در شادی برنامه داشتند.

حسین میری خواننده شیرازی کشورمان اولین مهمان خندوانه ای ها بود که با خواندن یک آهنگ زیبا فضای شادتری به خندوانه بخشید.

مسعود روشن پژوه مهمان رامبد جوان در خندوانه

با اعلام نام مسعود روشن پژوه به عنوان مهمان خندوانه و حضور در استودیو ، دلبری های جناب خان آغاز شد و گفت :مدت ها بود که منتظر بودم مسعود به محله ما بیاید و خداروشکر آمد و آهنگی را در همین رابطه برای مسعود روشن پژوه خواند.

رامبد جوان به عنوان سوال ابتدایی برنامه از مسعود روشن پژوه درباره دورترین خاطره دوران کودکی اش پرسید که گفت :دورترین خاطره ای که هب یاد می آورم مربوط به کلاس اول است که عید نوروز من با ذغال صورتم را سیاه کردم و به محض تحویل سال با سطل به وسط خانه آمدم و شروع کردم به خواندن ارباب خودم …. و پدرم به شدت من را دعوا کرد و از این کارم ناراحت شد. یکبار دیگر هم در یک دعوا چیزی رو به سمت در پرتاب کردم که ناگهان مادرم در را باز کرد و به صورتش خورد.

همسر مسعود روشن پژوه مهمانان خندوانه سایت خندوانه دختر مسعود روشن پژوه خندوانه دیشب بیوگرافی مسعود روشن پژوه اینستاگرام مسعود روشن پژوه اینستاگرام خندوانه

سابقه ۲۸ ساله مسعود روشن پژوه در اجرای مسابقه محله

مسعود روشن پژوه درباره مدت زمان اجرا در مسابقه محله گفت :من از سال ۶۹ مسابقه محله را اجرا میکنم و این امر خیلی اتفاقی رخ داد ، من قبل از اجرای مسابقه محله فیلمی بازی کرده بودم که زمانی که برای گرفتن دستمزد نزد تهیه کننده رفتم گفت بیا به محلی برویم که قرار است از افراد مختلف برای اجرای مسابقه محله تست بگیریم و من هم خیلی اتفاقی رفتم و تست دادم و پذیرفته شدم و از همان سال اجرای مسابقه محله را برعهده دارم.

مجری مسابقه محله ادامه داد :من با این مسابقه تقریبا به همه جای ایران سفر کرده ام و حتی در خارج از کشور هم این مسابقه را اجرا کرده ام و تا به امروز حدود ۲۳۰۰ یا ۲۴۰۰ مسابقه اجرا کرده ام.

رامبد جوان درباره فرزندان مسعود روشن پژوه و بازی با آنها پرسید که گفت :من یک دختر و یک پسر دارم که دختر دانشجو و پسرم دبیرستانی است ، من با بچه ها خیلی بازی میکنم و گاهی آنها را سر ضبط برنامه هم برده ام و به دلیل علاقه آنها به طبیعت ما بیشتر وقتمان را بیرون از خانه میگذرانیم.

وقتی آرزوی جناب خان با دیدن مسعود روشن پژوه برآورده شد

جناب خان که حسابی از آمدن مسعود روشن پژوه به برنامه ذوق زده شده بود درباره آرزویی که داشت گفت: من همیشه آرزو داشتم که مسعود روشن پژوه را از نزدیک ببینم و امروز این آرزو برآورده شد.

جناب خان ادامه داد:یک روز مسعود روشن پژوه به محله ما آمد اما من لبو میفروختم و نتوانستم گاری لبو را رها کنم و در مسابقه محله شرکت کنم و امروز با دیدن او از نزدیک آرزویم برآورده شد و با دادن یک هدیه ویژه خوشحال اش را ابراز کرد.

شادی جناب خان با حضور مسعود روشن پژوه در خندوانه

مسعود روشن پژوه مسابقه ای را در برنامه خندوانه اجرا کرد و سپس مسابقه ای میان او ، رامبد جوان و جناب خان انجام شد و بعد از آن شهرام نیکیار کسی که همیشه همراه مسعود روشن پژوه بود و آهنگ های برنامه او را اجرا میکرد ، آهنگی را به همراه مسعود روشن پژوه در برنامه اجرا کرد.

در قسمت پایانی گفتگوی رامبد جوان با مسعود روشن پژوه ، مجری محله ما قول داد از اولین منطقه محرومی که رفت برای اهالی خندوانه فیلمی بگیرد و بفرستد.

در بخش پایانی برنامه حسین میری باز هم با خواندن ترانه هایی شاد فضای شاد خندوانه را شادتر کرد.

منبع : نمناک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ