جدال لی هری اروین با تراکتورسازی به پایان رسید!

0

لی هری اروین بازیکن ۲۳ ساله تیم ملی اسکاتلند یکی از پدیده های فوتبال این کشور به حساب می آید و از سطح فنی و تکنیکی بالایی برخوردار است. این بازیکن با قد ۱۸۸ سانتی متری از فیزیک بسیار خوبی نیز برخوردار است و می تواند در خط حمله برای تبریزی ها مفید واقع گردد.

استوکس و اروین اما در نیمه راه تراکتورسازی را ترک کردند و اگرچه هنوز قراردادشان فسخ نشده و کار به شکایت به فیفا هم کشیده اما بعید است که آنها دیگر به تراکتورسازی برگردند و از این رو مسئولان باشگاه تبریزی به دنبال جذب یک یا دو مهاجم سرشناس هستند.

آنتونی استوکس و لی هری اروین، دو مهاجم ایرلندی و اسکاتلندی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برخلاف بیشتر بازیکنان خارجی تاریخ لیگ برتر،‌ عملکرد بسیار خوبی در تیم تبریزی داشتند و همین موضوع باعث محبوبیت فراوان این دو بازیکن در بین هواداران تراکتورسازی شد.

استوکس و اروین که به بازیکنان تأثیرگذار تراکتورسازی در لیگ تبدیل شده بودند، پس از عملکرد درخشان خود در دیدار برابر ذوب‌آهن در هفته دوازدهم لیگ برتر، با اجازه کادرفنی به مرخصی چهار روزه رفتند، اما برخلاف انتظار، استوکس پس از نزدیک به ۱۰ روز غیبت به ایران بازگشت و از اروین هم هنوز خبر خاصی در دست نیست.

نقل و انتقالات تراکتورسازی تبریز بیوگرافی لی هری اروین اسامی بازیکنان تراکتورسازی تبریز اخبار فوتبال داخلی اخبار تیم تراکتورسازی اخبار تبریز

لی هری اروین با ارسال گواهی پزشکی پیرامون اینکه دچار افسردگی مزمن شده عملاً عدم تمایل خود برای ادامه همکاری با تراکتورسازی را اعلام کرد.

حالا با گذشت بیش از دو هفته از این اتفاق، خبرهای رسیده حاکی از این است که لی هری اروین دیگر قصد بازگشت به ایران را ندارد و از همین رو هم مسئولان باشگاه تراکتورسازی قصد دارند از این بازیکن به فیفا شکایت کنند. با این وضعیت باید دید قرارداد اروین و باشگاه تراکتورسازی به چه صورتی تنظیم شده است و آیا باشگاه تبریزی می‌تواند با شکایت به فیفا، این بازیکن ۲۴ ساله اسکاتلندی را که در اقدامی کاملاً غیرحرفه‌ای باشگاه خود را ترک کرده محکوم کند یا خیر؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ